کد خبر 1151385
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

مطمئنا وصف بیماری کرونا را شنیده اید، چه مستقیم و چه غیر مستقیم با آن در گیر و مواجه شدید، با وجود این بیماری کشنده و به طبع آن قرنطینه حتما این سوال برای شما پیش آمده چطور از بیماری کرونا در امان باشیم و چطور مایحتاج خود و فرزندانمان را تامین کنیم. برای گرفتن پاسخ توصیه می شود مقاله پیش رو را مطالعه نمایید.

کرونا چیست و از کجا آمد؟

ویروس کرونا، ویروسی که با آمدنش کل جهان را زیر رو کرد این ویروس نه تنها سلامتی مردم بلکه وضعیت اقتصادی آنها را مورد تهدید قرار داد. این بیماری برای اولین بار در آذر سال 1398 (دسامبر 2019) در شهر ووهان استان هوبئی، کشور چین شناسایی شد. در 21 اسفند 1398 (11 مارس2020) ، سازمان جهانی بهداشت خبر از شیوع بیماری در کل دنیا داد.

کرونا به چه صورت وارد بدن ما می شود؟

این ویروس عمدتا از راه تنفس وارد بدن می شود و برای جلوگیری از آلوده شدن به این ویروس می بایست از ماسک استفاده کرد.

این ویروس به سه شکل  بدن میزبان را درگیر می کند:

1- اولین و بدترین روش آلوده شدن به این بیماری ورود ویروس به ریه شخص می باشد که در این صورت خطر مرگ میزبان این ویروس وجود دارد.

2- وارد شدن این ویروس به روده شخص که در صورت شخص دچار بیرون روی بسیار می شود که در این صورت بیماری سبک تر از حالت قبل می باشد.

3- وارد شدن این ویروس به معده که در اکثر موارد یا بهتر بگوییم کلا ویروس با اسید معده از بین می رود.

اصلی ترین علائم مبتلا شدن به کرونا داشتن تب، سرفه و تنگی نفس می باشد.

روش های پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا

برای جلو گیری از مبتلا شدن به ویروس کرونا باید موارد ذیل را رعایت و عمل کنیم:

1- از دست دادن و رو بوسی اجتناب کنید

2- در حد امکان به افراد مبتلا یا مشکوک نزدیک نشوید و فاصله 2متر را با آنها حفظ کنید.

3- در محل های عمومی از ماسک استفاده نمایید.

4- از لمس کردن چشم، و بینی و دهان خود کنید.

5- اشیاء و سطوحی که با آنها سرکار دارید را ضد عفونی کنید.

6- دست های خود را مرتبا با آب و صابون بشویید.

7- در صورت عدم داشتن کار ضروری از منزل خارج نشوید.

در زمان کرونا چطور مایحتاج مورد نیاز خود را خرید کنیم؟

همانطور که مطلع هستید در شرایط رشد بی رویه ویروس کرونا اکثر کشورها رو به محدود کردن تردد و بلکه قرنطینه شهرهایی کرده اند که وضعیت آنها وخیم و به نوعی قرمز است. و خود شهروندان نیز تا حد امکان تمایلی به خروج از خانه ندارند و سعی بر این دارند که مایحتاج زندگی خود را با سفارش تلفنی و اینترنتی و... در منزل تهیه کنند.

در ایران نیز باتوجه به شرایط به وجود آمده به واسطه بیماری خطرناک کرونا و لزوم در خانه ماندن، و قرنطینه شهرهایی بزرگ که وضعیت آنها قرمز است. این سئوال پیش می آید که‌ چگونه کتاب های خود را با حداقل هزینه و حداکثر کیفیت تهیه کنیم ؟

پاسخ ساده است خرید اینترنتی کتاب از فروشگاه های آنلاین کتاب شاید سئوال دیگری در ذهن شما ایجاد شده است که کدام فروشگاه می تواند خواسته ما را پوشش دهد و چطور به آن اعتماد کنیم ؟

سایت وطن بوک به خواسته شما جامع عمل پوشانده است:

۱- تنوع بالا و تهیه سریع کتب کمک درسی و کنکوری مدنظر شما

۲- ارسال رایگان به شهر تهران و کمترین هزینه ارسال به شهرستان

۳- تخفیف ۲۰% برای تمامی کتب کمک آموزشی و کنکوری

تاریخچه کتابفروشی وطن (وطن بوک)

فروشگاه وطن از ۲۵ سال پیش در زمینه فروش کتاب کمک درسی در میدان انقلاب فعالیت داشته است، حال افتخار  این رو دارند که به صورت فروشگاه اینترنتی در خدمت شما باشند.

از این رو می توانید تمامی کتب کمک درسی از تمامی ناشران را در این فروشگاه بیابید.

چگونه به سایت وطن بوک اعتماد کنیم ؟

فروشگاه وطن با سابقه ربع قرن خدمت به صورت حضوری کاملا قابل اعتماد بوده و در سایت با داشتن نماد اعتماد الکترونیک خیال شما را آسوده می کند.

*درضمن در صورت وجود هرگونه مشکل قبل از ارسال کتاب  در صورتیکه وجه آن را به صورت آنلاین پرداخت کرده باشید  وجه به شماعودت داده میشود

*‌درصورتی که کتابی را در سایت نیافتید باشماره تلفن های ۶۶۴۸۴۰۰۹-۶۶۴۶۴۰۰۹ تماس بگیرید تا در اسرع  وقت کتاب مورد نظر را برای شما ارسال نماییم 

پس بدون دغدغه و با خیال راحت کتب خود را از بانک‌کتاب وطن بوک سفارش دهید و در وقت و پول خود صرفه جویی کنید و خیالتان از بابت بیماری کرونا و آلوده شدن به این ویروس مهلک راحت باشید.


** این محتوا تبلیغاتی است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس