کد خبر 1151371
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
مقام اخراجی دولت ترامپ: تهدید به مرگ شده‌ام

مقام سابق امنیت سایبری آمریکا بر این باور است که به دلیل اظهاراتش مبنی بر سلامت انتخابات توسط ترامپ اخراج شد گفت که تهدید به مرگ شده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، کریستوفر کربس مدیر سابق امنیت سایبری و زیرساخت در وزارت امنیت داخلی آمریکا گفت: تهدیدات اخیر علیه مقام های انتخاباتی غیردموکراتیک بوده و به دموکراسی لطمه وارد خواهد کرد.

وی افزود: من تهدید به مرگ شده‌ام، تعدادی از مقام های انتخاباتی تهدید به مرگ شده‌اند و به نظر من این اقدامات غیردموکراتیک بوده و در نهایت به دموکراسی لطمه وارد خواهد کرد. ما به طور فعالانه در حال لطمه زدن به دموکراسی هستیم. ما به طور فعالانه در حال ضربه زدن به اعتماد عمومی نسبت به روند انتخابات هستیم.

کربس که به خاطر گفتن اینکه "انتخابات 3 نوامبر ایمن ترین انتخابات در تاریخ ایالات متحده بوده" از سوی دونالد ترامپ اخراج شده است، پیش از این نیز در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس گفت: اتهامات مطرح شده از سوی ترامپ و متحدانش درباره تقلب گسترده در انتخابات، مسخره است.

وی افزود: این اتهام که ماشین های رای گیری توسط کشورهای خارجی دستکاری شده است، کاملا بی پایه و اساس است.

سیدنی پاول وکیل ترامپ که همین اواخر رابطه خود را با تیم حقوقی رئیس جمهور آمریکا قطع کرده است، این تئوری توطئه را مطرح کرده است که سامانه های انتخاباتی که در ونزوئلا ایجاد شده، در انتخابات اخیر ریاست جمهوری به نفع جو بایدن عمل کرده است.

کربس افزود: همه آرا در ایالات متحده آمریکا در همین کشور شمارش شده است. هیچ شواهد و سند و مدرکی وجود ندارد که ماشین های رای گیری توسط یک قدرت خارجی، دستکاری شده است. اینها تنها اتهامات مسخره‌ای هستند که مطرح شده است. مردم آمریکا باید 100 درصد به انتخابات شان اعتماد داشته باشند.

سایر مقام های آمریکایی نیز به شدت از اظهارات تند ترامپ علیه مقام های انتخاباتی انتقاد کرده‌اند.

براد رافن اسپرگر معاون فرماندار ایالت جورجیا در سخنانی دونالد ترامپ را به خاطر اظهاراتش علیه مقام ها و کارکنان انتخاباتی مورد انتقاد قرار داد و گفت: اظهارات ترامپ موجب تشدید تهدیدات علیه کارکنان انتخاباتی در ایالت جورجیا شده است.

وی افزود: حتی پس از درخواست ما از رئیس جمهور آمریکا برای متوقف کردن اظهارات تند و ادعاهایش درباره پیروزی در ایالت هایی که به طور آشکار شکست خورده بود، وی بار دیگر توئیت کرده است که تقلب گسترده‌ای در ایالت جورجیا صورت گرفته است. این دقیقا لحنی است که موجب تشدید تهدیدات علیه کارکنان انتخاباتی شده است، کسانی که تنها به فکر انجام وظایف و شغل خود هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر زیبارو IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    1 3
    به زودی مرگ را در آغوش خواهی گرفت سزای خیانتکاران به رییس ترامپ مرگ است.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    به درک، اخوی اون تخمه رو بده اینور داره جالب میشه!!!
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 0
    ترامپ..یه دلال..سیاه نما .شخصیت رند کذاب.نمایشی.با کارکرد بسیار ضعیف و فقط منافع شخصی تجاری خود را دنبال کرده..اسراییل هم رشوه های سنگینی به او پرداخت کرده!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس