کد خبر 1150890
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۴
پالایش یکمی ها همچنان سرگردان!/اختلاف دو وزارتخانه ادامه دارد؟

معاملات ثانویه صندوق سرمایه‌گذاری پالایشی یکم از روز سه شنبه ١١ آذر در بورس آغاز شد و افرادی که این صندوق را خریده اند با اضافه کردن نماد پالایشی یکم به پرتفوی خود می توانند اقدام به معامله کنند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، پالایشی یکم، دومین ETF دولت است که شامل سهام پالایشگاه های تبریز، تهران، اصفهان و بندرعباس می شود. پذیره نویسی این صندوق در ۳۰ شهریورماه به پایان رسید و سرانجام روز گذشته و بعد از گذشت دو ماه و نیم قابل معامله شد.

بر این اساس افرادی که خریدار این صندوق بوده اند باید ابتدا این نماد را به پرتفوی خود اضافه کنند. بر  این اساس افرادی که احراز هویت سجام شده اند باید درخواست تغییر کارگزار ناظر را ثبت کنند و پس از آن می توانند صندوق پالایشی یکم را در پرتفوی خود مشاهده کنند.

افرادی که احراز هویت سجام نشده اند نیز در ابتدا باید در سجام احراز هویت شوند و سپس فرایند مذکور را طی کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    4 0
    پس این ۳۰درصد تخفیف چی شد نیومده منفی جمع کنید
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    2 0
    بعد دوماه و نیم به همون قیمت دارند میخرند این چه کمکی بود به معیشت مردم خدا میگذره اما من و امثال من نخواهند گذشت...
    • IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
      0 0
      چرا شما خودتان کمک نکردید
  • سعید IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    چرا دولت به حرفهای خود عمل نکرد در فروش پالایش یکم با توجه به تخفیف ۳۰ درصدی سهام پالایش یکم را با ۲۰ درصد تخفیف به ما فروخت و حالا که این سهام را فروشش را آزاد کردند نه خبری از برگرداندن پول آن ۱۰ درصد هست نه بابت آن ۱۰ درصد تخفیف اضافه سهامی بیشتری را به ما ندادن دولت به حرفش و تعهدش در مقابل فروش سهام پالایش یکم عمل نکرد . و حالا ما ماندیم با سهام بی ارزش پالایش که آن را خیلی گران به مردم فروختند و من به عنوان یک سهامدار فکر میکنم دیگران هم به همین صورت دیگر سهام اولیه دولتی را خریداری نخواهیم کرد سهام پتروشیمی بوعلی که قرار است عرضه اولیه شود مانند سهام پالایش یکم خیلی گران میباشد . و با کارهایی که با ما شد دیگر سهام اولیه را نخواهیم خرید . چون گران است و دولت به حرفش در مقابل سهامداران عمل نمیکند و فقط به فروختن آن فکر میکند آن هم در قیمت بالای سهام . وسلام
  • ناصر IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    1 0
    خدایی دولت سر ملت را کلاه گذاشت کجاست آن ۳۰ درصد تخفیف پول سهام پالایش یکم را با ۲۰ درصد تخفیف از ما گرفتن و دیگر بابت آن ۱۰ درصد نه مبلغی را دادن نه سهامی بیشتر ما سهام پتروشیمی بوعلی را که قرار است عرضه اولیه شود را خریداری نخواهیم کرد.
  • حسین IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    1 0
    سلام من پالایش یکم خریدم ولی هیچ کجا ثبت نشده درگاه ذینفعان هم وجود ندارد از بانک کشاورزی چکار کنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس