درد و دل پرستاران خط مقدم کرونا با مردم / کار فرسایشی شده لطفا رعایت کنید+فیلم

رئیس سازمان برنامه و بودجه از جذب و به کارگیری ۳۰ هزار نیروی انسانی واحدهای بهداشتی درمانی با اولویت تقویت شبکه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در نامه امروز خود به سعید نمکی وزیر بهداشت با جذب و به کارگیری ۳۰ هزار نیروی انسانی واحدهای بهداشتی درمانی با اولویت تقویت شبکه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی موافقت کرد.

درپی درخواست وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، دکتر محمدباقر نوبخت با ارسال نامه‌ای خطاب به وی نوشت: در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز آن وزارتخانه جهت راه‌اندازی طرح‌های قابل بهره‌برداری تا پایان دولت دوازدهم، به استحضار می‌رساند که با استناد به توضیحات ذیل جدول شماره ۷ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور و ماده ۱۸ ضوابط اجرایی آن، جذب و به کارگیری تعداد ۳۰ هزارنفر نیروی انسانی مورد نیاز واحدهای بهداشتی درمانی با اولویت تقویت شبکه بهداشت و اورژانس پیش بیمارستانی با رعایت قوانین و مقررات مربوط بلامانع است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک شهروند IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    نمشود ازرشته های دیگر که سال هاست لیسانس گرفته ودهه ۶۰ هستیم به جای پرستار استخدام شویم مانند پرستار کار را انجام میدهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس