کد خبر 1150239
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
کشف بیش از ۱۷ هزار تُن کالای اساسی در ۷ روز!

نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای از کشف بیش از ۱۷ هزار تُن کالای اساسی و ضروری مردم خبر داد.

به گزارش مشرق، نیروی انتظامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: هفتمین مرحله طرح سراسری مبارزه با احتکار و گران فروشی اقلام اساسی و ضروری با اولویت مقابله با احتکار ارزاق عمومی اجرا و بیش از ۱۷ هزار تن کالای اساسی و ضروری کشف شد. 

بیشتر بخوانید:

۵۷ اخلالگر بازار سکه و ارز دستگیر شدند

در این اطلاعیه در تشریح جزئیات اجرای این طرح آمده است: هفتمین مرحله طرح سراسری مبارزه با احتکار و گران فروشی اقلام اساسی و ضروری با اولویت ارزاق عمومی به مدت یک هفته در دهه سوم آبان ماه ۹۹، با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت رده‌های انتظامی استان‌ها، در سراسر کشور اجرا شد.

در اجرای طرح مذکور، بیش از ۱۷ هزار تُن انواع کالای ضروری و ارزاق عمومی از قبیل برنج، روغن، گوشت، تخم مرغ، کره، آرد، حبوبات و... به همراه ۱۳۳ هزار قطعه انواع لوازم یدکی خودرو، ۱۵۷ هزار لیتر انواع روغن موتور و مواد شوینده، هزار و ۷۰۰ ورق MDF به ارزش بیش از سه هزار و ۲۳۷ میلیارد ریال کشف شد.

در این طرح، ۲۲۷ نفر متهم دستگیر، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    7 0
    واقعا از ماست که بر ماست
  • DE ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    3 0
    کشف بیش از ۱۷ هزار تُن کالای اساسی در ۷ روز!بنده های خدا اینها همون قماش ملت خداجوی هستند که آقای چیز میگفت.احتکار نکردندن که نگه داشتند که اگر قحطی اومد بین مردم تقسیم کنند به مردم فشار معیشتی نیاد.بی زبونها را تا دسته منظور تا دسته دسته نگیرنشون راحت نمیشن .
    • علی IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
      1 0
      دلالانی که معلوم نیست دمشان به کجا وصل است . ثروتمندانی که روی درباریان حکومت شاه را سفید کرده اند و خون مردم را در شیشه کرده اند . اعدام کنید این کفتارهای انسان نما را تا درس عبرتی برای بقیه کفتارها شوند این خواسته همه مردم است اصلا یک نظر سنجی انجام شود و نظر مردم را جویا شوند
  • ح ...... ر IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    6 0
    اگر قانون بر کشور حاکم باشد و حکام پارتی بازی نکنند طبق قانون زمان جنگ تمام محتکرین باید اعدام شوند چون طبق کفته روسای جمهورو مجلس مادرحال جنگ اقتصادی هستیم تا دیگه محتکری پیدا نشود.
  • ناشناس NL ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    6 0
    مرگ بر محتکر
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      3 0
      اگه مبارزه با قاچاق کالا جدی بود این همه شوتی در جاده ها را نظاره گر نبودیم واقعا شوتی آسایش مردم را سلب کرده اند و تولید داخلی را نابود میکنند با قاچاق کالا
  • ارش IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    2 1
    به نظر شما عاقبت این اجناس چی میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس