بازگشت هازارد به لیست رئال مادرید - کراپ‌شده

ادن هازارد با کاروان رئال به اوکراین سفر نخواهد کرد و فردا مشخص می شود که شرایط مصدومیتش چگونه است.

به گزارش مشرق؛ ادن هازارد دقیقه ۳۰ بازی شب گذشته برابر اوساسونا بود که تقاضای تعویض داد. او دقایقی پس از برخورد با مدافع اوساسونا دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و رودریگو گوئس به جای او وارد میدان شد.

هازارد در حال خروج از زمین و در پاسخ به سوال خبرنگار گل تی وی در مورد اینکه مصدومیتش از ناحیه مچ است یا خیر، گفت که خیر و نیاز به نگرانی نیست. زین الدین زیدان هم در نشست خبری پس از بازی گفت که امیدوارم است مصدومیت هازارد عضلانی نباشد.

ستاره بلژیکی امروز در کلینیک رئال تحت نظر پزشکان قرار گرفت اما همه چیز به MRI موکول شد. فردا از ناحیه مصدوم او MRI گرفته خواهد شد و سپس مشخص می شود که او چه مدت از میادین به دور خواهد بود.

این هفتمین مصدومیت هازارد ۲۹ ساله از زمانی است که به رئال پیوسته است. ستاره ۱۰۰ میلیون یورویی هنوز نتوانسته در رئال کمر راست کند و در باشگاه به شدت نگران فرم بدنی او هستند.

هازارد بازی های ابتدای فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. او کمی پس از بازگشت به ویروس کرونا مبتلا شد و دو هفته به دور از میادین ماند و در نهایت شب گذشته بار دیگر مصدوم شد.

فصل جاری او ۱ و ۳۰ سپتامبر مصدوم شده بود. ۷ نوامبر ویروس کرونا و ۲۸ نوامبر(دیشب) مصدومیت مجدد.

فصل گذشته او ۱۶ آگوست مصدوم شد و ۳۰ روز به دور از میادین ماند. ۲۶ نوامبر بار دیگر مصدوم شد و این بار ۸۲ روز غایب بود. ۲۲ فوریه نیز مصدوم شد و جراحی کرد تا ۱۰۵ روز به دور از میادین باشد. هازارد ۲۸ ژوئن نیز  بار دیگر مصدوم شد و ۱۲ روز غایب بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    بازیکنهای پفکی، علی دایی با دنده شکسته بازی میکرد اینها با یه برخورد الکی ماهها خانه نشین میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس