کد خبر 1149791
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲
نوازی: امیدوارم از فینالیست آسیا ۳ امتیاز را بگیریم

مربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: پرسپولیس تیم سر سختی است که فینالیست لیگ قهرمانان آسیاست اما امیدوارم که ۳ امتیاز بازی فردا برای ما باشد.

به گزارش مشرق، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار شهر خودرو برابر پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر، گفت: همه مسابقات در لیگ برتر برای شهر خودرو سخت است. پرسپولیس فینالیست آسیا است و بازی برابر این تیم در تهران دشوار است. تیم ما شرایط خوبی دارد. در لیگ امسال چند مصدوم داشتیم اما به نفراتی که در اختیار داریم اعتماد کامل داریم و امیدواریم که با ارائه یک عملکردی خوب حقمان را با کسب ۳ امتیاز بگیریم.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: تا آخرین قطره خون تلاش می‌کنیم

وی در مورد اینکه پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد، اظهار داشت: شانس در فوتبال همیشه دخیل است و برخی اوقات توپ‌هایی گل می‌شود که فکرش را نمی‌کنید و برخی اوقات ساده‌ترین موقعیت‌ها از دست می‌رود. جذابیت فوتبال به همین لحظه‌ها است. شرایط فوتبال برای همه یکسان است و هر تیمی آرامش داشته باشد می‌تواند نتیجه بگیرد. فوتبال شانس است.

مربی تیم فوتبال شهر خودرو در مورد اخراج مهدی رحمتی و غیبت او مقابل پرسپولیس تصریح کرد: در نبود مهدی رحمتی من کنار زمین هستم. این مسائل در فوتبال پیش می‌آمد. در بازی قبل بعد از پنالتی که داور برای حریف گرفت رحمتی اخراج شد و این بازی او نیست اما تصمیمات او در زمین اتخاذ خواهد شد.

وی در رابطه با بازیکنان مصدوم تیمش گفت: قاسمی نژاد هنوز از ناحیه همسترینگ مشکل دارد اما امیدواریم که به این بازی برسد. البته فرشاد فرجی دیگر مصدوم ما است اما به حضور این بازیکن نیز مقابل پرسپولیس امید داریم. هنوز در لیگ بیستم بازیکنانمان را به طور کامل در اختیار نداشتیم.

تیم فوتبال شهر خودرو در هفته چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس