دهقان نسب

بازیگر فیلم «ملک سلیمان» گفت: وقتی سینما نزدیک به یکسال تعطیل شده با چه منطقی باید به برگزاری جشنواره‌های سینمایی فکر کرد، آیا سینما تولیدی هم داشته که بخواهیم به برگزاری جشنواره فکر کنیم!

به گزارش مشرق، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «گیل دخت» هستم، فیلمبرداری اثر همچنان ادامه دارد و فکر می‌کنم شخصا تا پایان پاییز مشغول این پروژه تلویزیونی باشم.  
وی در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه تا حد امکان پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «گیل دخت» رعایت می‌شود، اما به هر صورت بازیگران نمی‌توانند به هیچ وجه جلوی دوربین ماسک بزنند، به همین دلیل ما علنا با جانمان بازی می‌کنیم و جلوی دوربین می‌رویم.  
این بازیگر سینما و تلویزیون تعطیلی تولیدات در ایام کرونا را فرار مشکل اصلی خواند و اظهار کرد: در شرایط فعلی اگر می‌خواهیم تولیدات را متوقف کنیم باید از هنرمندان و عوامل پشت صحنه تولیدات تصویری حمایت کنیم، وقتی هیچ حمایتی از ما نمی‌شود با چه پشتوانه‌ای حرف از تعطیلی تولیدات زده می‌شود.  
بیشتر بخوانید:
وی در همین رابطه تاکید کرد: آنچه مشخص است اینکه ما می‌دانیم کرونا خطرناک است، می‌دانیم که این بیماری با جان ما سر و کار دارد، اما اگر کار نکنیم چه کسی هزینه معیشت و زندگی ما را می‌دهد، هنرمندان همواره مظلوم هستند و به همین دلیل برای زندگی خود با کار کنند، طبیعتا اگر حمایتی از ما میشد، ما هم ترجیح می‌دادیم که همه چیز تعطیل شود.  
بازیگر فیلم «ملک سلیمان» در ادامه تصریح کرد: اتفاقی که امروز بیش از همه ما را آزار می‌دهد بی توجهی به هنرمندان است، همه مشاغل جدی گرفته می‌شوند، اما بازیگری همچنان به عنوان یک شغل تلقی نشده و نخواهد شد.  
وی آینده سینما در سال ۹۹ را آینده‌ای نه چندان روشن دانست و افزود: با وضعیت فعلی بیماری کرونا و شیوع دوباره این بیماری بعید می‌دانم که تغییر بزرگی را در سینمای سال جاری ببینیم. متاسفانه شرایط هر روز بدتر می‌شود و این خود ما هستیم که باید برای بهبود وضعیت تلاش کنیم، رعایت نکات بهداشتی کمترین کار و یا بهتر بگویم وظیفه‌ای است که بر دوش همه ما قرار دارد.  
این بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون برگزاری جشنواره‌های سینمایی در شرایط کرونا را نادرست خواند و اظهار کرد: وقتی سینما نزدیک به یکسال تعطیل شده با چه منطقی باید به برگزاری جشنواره‌های سینمایی فکر کرد، آیا سینما تولیدی هم داشته که بخواهیم به برگزاری جشنواره فکر کنیم، در هر صورت هر جشنواره‌ای برای برگزاری به تعدادی اثر نیاز دارد، وقتی هیچ تولیدی وجود ندارد با چه پشتوانه‌ای باید جشنواره‌ها را برگزار کنیم.  
دهقان نسب خاطرنشان کرد: از نظر من اگر بودجه‌ای برای برگزاری جشنواره‌ها در نظر گرفته شده بهتر است تا آن را برای حمایت از هنرمندان در نظر بگیریم، این حمایت باعث می‌شود تا بدنه سینما از بین نرود، قطعا هنرمندان هستند که یک هنر را شکل می‌دهند وقتی هنرمندان به دلیل مشکلات مالی زمین گیر شوند بدون شک به آینده آن هنر هم امیدی نخواهد بود.  
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    1 0
    پارسال بعضی از هنرمندان!جشنواره فیلم فجر و صدا وسیما را تحریم کردند امسال ظاهرا جشنواره از این کارشان خوشش آمده و این بار جشنواره قرار است آنها را تحریم کند شاید امسال ما هم از دست این جشنواره نفس راحتی بکشیم چون اغلب فیلم های مخالف انقلاب و اسلام و بازیگران مورد دار جایزه می گرفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس