انتظار افکار عمومی از قوا پاسخ متقابل به ترور است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران، گفت: انتظار افکار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضائیه و نیروهای مسلح در این شرایط، وحدت و انسجام برای مجازات و پاسخ متقابل به تروریست ها است.

به گزارش مشرق، محسن هاشمی، در جلسه صبح یکشنبه شورای شهر تهران، ضمن عرض تسلیت شهادت محسن فخری زاده، اظهار داشت: شهادت دکتر فخری زاده را به رهبر انقلاب و فرمانده کل قوا، خانواده بزرگ صنایع دفاعی کشور و بازماندگان عزیز این شهید سعید تسلیت می‌گوئیم.

بیشتر بخوانید:

ضعف وزارت خارجه در ماجرای ترور شهید فخری‌زاده

وی افزود: این ترور هشتمین عملیات موساد در یک دهه گذشته در خاک ایران است که طی آن چهار دانشمند و مدیر صنایع هسته‌ای، پدر صنایع موشکی و مغز متفکر صنایع دفاعی ایران را به شهادت رسانده و بخش بزرگی از اسناد و مدارک صنایع دفاعی و هسته‌ای کشور را به سرقت برده و در یک مورد نیز در ترور ناکام مانده است.

رئیس شورای شهر تهران ابراز داشت: این حجم از تروریسم دولتی در طول یک دهه علیه یک کشور از سوی رژیم صهیونیستی در تاریخ بین الملل کم سابقه است و مجامع بین المللی و دولت‌های مدعی قانونگرایی، چاره‌ای جز محکوم کردن آن نخواهند داشت در غیر این صورت جزو حامیان رسمی تروریسم دولتی محسوب خواهند شد.

هاشمی تصریح کرد: انتظار افکار عمومی از دولت، مجلس، قوه قضائیه و نیروهای مسلح در این شرایط، وحدت و انسجام و همگرایی در پیگیری حقوقی و تعقیب کیفری عاملان ترور، شناسایی و مسدود کردن مجاری نفوذ و عملیات موساد در کشور و برنامه ریزی برای مجازات و پاسخ متقابل و منطبق بر منافع ملی به تروریست‌ها در ایران است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    4 0
    پاسخ متقابل بمونه واسه ترسوها و پیاده نظام ارباب. یکی زدن باید 10 تا بخورن تا دفه ی دیگه فکرش هم به ذهنشون خطور نکنه. برو خودتو رنگ کن اصلاح طلب. # جریان تحریف
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    13 1
    یادمه یکی میگفت دنیای موشک به سرآمده!
    • FR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      7 0
      آره منم یادمه بابای همین یارو بود
  • Icm IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    3 0
    قویترین پاسخ پیدا کردن تروریست ها میباشد. آن وقت همه چیز هم روشن خواهد شد.
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      3 0
      قاتلین هر جایی باشن ایرانی وهابی اماراتی .اگه نیروهای امنیت دستگیرشون کنن و مثل ریگی به تله بندازن مردم رو خوشحال میکنن. این حرام زاده ها باید صدبار اعدام بشن تا دل ما خنک قدری اروم شه. بند بند باید بشن.
  • ش. AE ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 2
    نمردیم و به حرف سنجیده شنیدیم
    • DE ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      2 0
      حرف سنجیده رو میشود از اشراف شمال شهر شنید و باور کرد؟
    • وطن پرست IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      2 0
      حرف هاش مصرف انتخاباتی داره. اگه راست می گه مسول حذف پیشوند شهید از تابلو خیابان ها رو معرفی کنه.
  • DE ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    2 0
    ایشان لطف کنند و برای افکار عمومی چند کلمه درباره جکوزی و سونای کاخ مرمر توضیح بفرمایند.
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    فرازهایی از وصیت نامه شهید لاجوردی ، به مقوله نفوذ در تمام ارکان نظام ، اشاره دارد ...
  • DE ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    هشتمین عملیات موساد در یک دهه گذشته در خاک ایران است که طی آن چهار دانشمند و مدیر صنایع هسته‌ای، پدر صنایع موشکی و مغز متفکر صنایع دفاعی ایران را به شهادت رسانده .. این حجم از تروریسم دولتی در طول یک دهه علیه یک کشور از سوی رژیم صهیونیستی در تاریخ بین الملل کم سابقه است ------------------------------- اسمش رو بهتره بذاریم تروریسم داعشی. جناب اقای هاشمی در اروپا این صهیونیست های جنایتکار خیلی خودشون رو به موش مردگی زدن! اطلاع رسانی رسانه بین المللی شما خیلی ضعیف کار میکنه. با این تعاریف نشون میده درمقابل این صهیونیست های داعشی ،صنایع موشکی دفاعی از ضروریات اولیه دفاعی کشور ما مقابل این اسرائیلی های جنایتکار هستش. اقدام مهم دیگه اینه کلیه مرزها دارای پیشرفته ترین دوربین مدار بسته کنترلی همراه با سیستم موشکی باشند. سیستم ارتباطاتی و مجازی بیشتر باید کنترل بشه تا ردپای این ملعون ها یافت بشه. وزیر ارتباطات مسئول این حفاظت های امنیتی و ردیابی ارتباطاتی هستند. اقدام دوم تقویت ارتش 20 میلیونی بسیحی جهادی علیه صهیونیسم هست که بشکل نرم و سخت لازمه رقم بخوره. قدم سوم اینه که وزارت اطلاعات بخشی تخصصی شجاع و نترس برای مقابله با حملات این صهیونیست های پلید توسعه بده و هر حمله رو باحمله شدید قدرت تمام جواب بده. ایستادن و خوردن فایده ای نداره! این جنایتکارها رو خیره سرترمیکنه. بی تعارف هرچقدر از دانشمندان ما کم شده مال اونام باید کم بشه. چشم در مقابل چشم !
  • مهدی IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    سلام . نه آقای هاشمی ، ما خیلی وقت است که دیگر انتظاری از دولت نداریم و فقط میخواهیم که این دوران (خیلی خیلی سخت ) هرچه زودتر تمام شود. ما انتظار گام مثبت نداریم و همین که گام های منفی برندارند دولت مردان ما راضی هستیم .اما الان سر صحبتم با مجلس و قوه قضاییه است . تنها امید ما مردم شما ها هستید . لطفا غرور ملی و حس عزتمندی و غیرت و به ما برگردونید . حس پوچی داریم ما . ۴ سال کابوسانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس