کد خبر 1149603
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
مددی:‌ مستندات خوبی برای پرونده استراماچونی وجود دارد/ ماجرای حسینی و مظاهری درون‌خانوادگی است

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید کارگزار جدید این باشگاه توانسته به تعهدات خودش پایبند باشد و به آن عمل کند.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در این مدت، روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است و با هدایت محمود فکری در تلاش است تا بتواند در رقابت‌های لیگ برتر عملکرد موفقی داشته باشد و هواداران خود را راضی نگه دارد.

یکی از مباحث مهمی که همچنان از زاویه‌های مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد. مسائل مدیریتی باشگاه است، احمد مددی سرپرست باشگاه استقلالدر خصوص اتفاقات خیر باشگاه استقلال صحبت‌های مختلفی را به میان آورد.

احمد مددی در این گفت‌وگو درباره پرونده‌های مالی باشگاه که می‌تواند برای استقلال دردسرساز شود و مسائل و مشکلات آبی‌پوشان صحبت کرد که در گفت‌وگوی زیر می‌خوانید:

*روز گذشته به تمرین استقلال رفتید و با بازیکنان صحبت کردید، محورهای اصلی اظهارات شما چه بود؟

بعد از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، مجالی دست داد خدمت کادر فنی و بازیکنان استقلال در مجموعه زمین تهرانسر برسیم. در آنجا با کادر فنی و بازیکنان تیم صحبت‌های خوبی داشتیم و مسائل و مشکلات‌شان در این صحبت‌ها مطرح شد. تمام تلاش مجموعه مدیریتی باشگاه این است که مشکلات و چالش‌های ریز و درشت بازیکنان را حل کنیم تا از این حیث تیم مشکلی نداشته باشد و فقط به پیروزی و تداوم موفقیت‌ها فکر کنند.

بیشتر بخوانید:

عابدی: استرا قبول نکرد با نمایندگان استقلال دیدار کند

*بازیکنان در مورد مطالبات‌شان با شما صحبت کردند؟

بازیکنان مطالبات مختلفی داشتند که هر کدام را قرار است با یک دیدگاه مثبت، انجام بدهیم و می‌خواهیم از این نظر بازیکنان مشکلی نداشته باشند و نگرانی ذهنی برای بازیکنان وجود نداشته باشد. دغدغه اول و اصلی ما، حل و فصل و مرتفع کردن مسائل تیم است و تا اینجای کار خوشبختانه کارهای خوبی انجام شده است و امیدوارم در ادامه راه هم با یک ظرافت و دقت نظر، کارها را جلو ببریم.

*تجربه باز شدن پنجره نقل و انتقالات برای شما چگونه پیش رفت؟

به راستی در این کمتر از دو ماه، دوران سختی را سپری کردم. ما چالش‌های زیادی را قبل از آغاز لیگ داشتیم و این چالش‌ها استقلال را تهدید می‌کرد. از دهه اول مهر ماه که فرصت خدمتگزاری برای بنده ایجاد شد، تا همین چندی پیش، در خصوص باز کردن پنجره نقل و انتقالات و طلب‌های ارزی طلبکاران چالش های زیادی وجود داشت و باعث بروز مشکلاتی برای استقلال شد که تمام این موارد را با کمک همه ارکان باشگاه و با یک تلاش شبانه روزی به سرانجام رساندیم و خوشبختانه موفق شدیم با پرداخت همه طلب های ارزی که به خاطر آن پنجره نقل و انتقالات بسته شده بود، این پنجره را باز کرده و بتوانیم از بازیکنان جدیدمان در لیگ برتر استفاده نماییم.

*وضعیت مطالبات آندره‌آ استراماچونی و شکایت او از فیفا به کجا رسید؟

ما درباره پرونده استراماچونی و دستیارانش درخواست گراندز داده‌ایم و این را به فیفا اعلام کرده ایم و منتظر هستیم فیفا اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد. بعد از اینکه گراندز به دست ما رسید، اقدامات بعدی را در دادگاه CAS پیگیری خواهیم کرد تا ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

*چقدر به عوض شدن نتیجه رای پرونده استراماچونی در دادگاه CAS امیدوار هستید؟

مستندات خوب و محکمه‌پسندی درباره پرونده استراماچونی وجود دارد و امیدوارم در دادگاه CAS بتوانیم در احقاق حقوق استقلال موفق باشیم و این رای را در دادگاه CAS بشکنیم.

*مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال در چه مرحله‌ای است؟

کلیه مستنداتی که در رابطه با کسب مجوز حرفه‌ای از AFC بود، در سامانه مربوط به AFC تحت عنوان Clas بارگزاری شده است. این مستندات در خصوص بدهی‌های داخلی و خارجی باشگاه بوده است و مستنداتی در خصوص سایر موارد مثل بحث ورزشگاه‌ها و آکادمی باشگاه بوده است که این‌ها در چند پرونده ترجمه، تایید و بارگزاری شده است. کلیه این مستندات به سهیل مهدی و همکاران عزیزشان در کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال فرستاده شده است و سازمان لیگ پیگیر است تا اقدامات لازم را برای کسب مجوز حرفه‌ای انجام دهند. ارسال تمامی مدارک و اسناد مربوطه از طرف باشگاه استقلال به نحو مقتضی انجام شده است و سازمان لیگ بایستی کارهای نهایی این مجوز را انجام دهد. در اینجا بسیار شایسته است از همکاری خوب آقای مهدی و همکارانشان کمال تشکر را داشته باشم.

*آیا کارگزار جدید باشگاه استقلال به تعهدات خود عمل کرده است؟

برای اولین بار در تاریخ دو باشگاه استقلال وپرسپولیس مزایده‌ای به صورت قانونی انجام شد و در این مزایده درخواست کردیم شرکت هایی که تمایل به همکاری دارند، در این مزایده شرکت کنند. این مزایده برگزار شد و در نهایت «شرکت داده گستر عصر نوین»، مالک دو برند «پارس آنلاین» و «های وب» برنده این مزایده شد. ما در مزایده طوری برنامه‌ریزی و سخت گیری کرده بودیم که شرکت‌های بی‌نام و نشان نتوانند در این مزایده شرکت کنند و برای این مزایده حد مشخصی را تعیین کرده بودیم که شرکت‌های با اصالتی شرکت کنند. خوشبختانه کارگزار جدید استقلال به تمامی تعهدات خود پایبند بوده و به همه تعهدات خویش عمل کرده است و جا دارد که بنده از آقای دکتر میری، مدیرعامل این شرکت تقدیر و تشکر کنم. اکنون ارتباط بسیار خوب و حرفه‌ای میان باشگاه استقلال و این شرکت وجود دارد و امیدوارم با این تعامل خوب، منطقی و موثر، تیم فوتبال استقلال در فصل پیش‌رو با قدرت به کار خودش ادامه دهد و نتایج دلچسبی کسب نماید.

*شرایط زمین تمرین استقلال چگونه است؟

ببینید! ما فقر شدید زمین تمرین استاندارد در تهران داریم. در این مدت ما مجموعه‌های زیادی را بازدید کردیم اما کیفیت لازم را نداشتند. با پیگیری‌های انجام شده، با مجموعه ورزشی نفت در تهرانسر قرارداد بستیم و با توجه به شرایط خاص کرونا و مقررات جاری صنعت نفت، اجاره این مجموعه مجهز بسیار سخت بود که جا دارد از شرکت ملی نفت ایران بابت همکاری‌شان تشکر ویژه‌ای داشته باشم. این مجموعه، امکانات و چمن خوبی دارد و می‌توانیم بگوییم با گرفتن این زمین تمرین، باشگاه استقلال در خصوص زمین تمرین دیگر مشکلی ندارد. ما سه زمین تمرین را در اختیار داریم اما اولویت ما استفاده از زمین تمرین تهرانسر است.

*در این مدت، درگیری لفظی که میان دو دروازه‌بان استقلال شکل گرفته‌ بود، برای آبی‌ها حاشیه‌ساز شد. نظر شما در این رابطه چیست؟

بنده این اتفاق را یک مساله کاملا درون خانوادگی می‌دانم. البته از ویژگی‌ تیم‌های بزرگ، وجود این حواشی است و بازیکنان استقلال باید بدانند در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند. هواداران عزیز استقلال از این تیم آرامش، انسجام و پیروزی می‌خواهند. البته این موضوع مساله خاصی نبود و این دو دروازه‌بان با رفتار حرفه ای که از خود نشان دادند، به شایعات پایان دادند.

*هرویه میلیچ علاقه‌ای زیادی برای تمدید قرارداد خود دارد. باشگاه چه برنامه‌ای برای این بازیکن دارد؟

آقای میلیچ بازیکن بسیار حرفه‌ای است و روز گذشته خانواده‌اش به ایران آمد و در یکی از آپارتمان‌هایی که باشگاه برای ایشان تدارک دیده بود، سکونت یافتند. میلیچ در جلسه‌ای که با بنده داشت، برای تمدید قرارداد ابراز تمایل کرده است و امیدوارم با نظر سرمربی استقلال و هماهنگی با هیات مدیره باشگاه، بتوانیم قرارداد این بازیکن را تمدید کنیم.

*درباره مدیرعاملی باشگاه استقلال صحبت‌های مختلفی مطرح می‌شود. برنامه شما در این رابطه چیست؟

بنده از روزی که این مسئولیت خطیر را پذیرفتم، سعی کردم با تمام قدرت کارم را به پیش ببرم. در این دو ماه اخیر کارهای بزرگی انجام شده است که هواداران عزیز کم و بیش از آن مطلع هستند. استقلال روزهای سختی را سپری کرد و ما به همراه هیات مدیره محترم باشگاه، تلاش کردیم چالش‌ها را به حداقل برسانیم. بنده تلاش کردم در این مدت هیچکدام از کارهای استقلال عقب نیفتد و همیشه گفته‌ام خدمتگذار استقلال هستم. ما داریم تمام امور را به نحو احسن جلو می‌بریم. جا دارد از هیات مدیره محترم باشگاه استقلال تشکر کنم که در این مدت همکاری و تعامل خوبی داشتند.  

*کلام آخر؟

با تلاش های صورت گرفته و اقدامات خوبی که انجام شده و کادر فنی متعهد و مجربی که در اختیار داریم، به قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر امسال خیلی امیدواریم. ما داریم امکانات لازم را فراهم می‌کنیم تا تیم استقلال کمترین چالش و مشکلات را داشته باشد و با قدرت به کار خودش ادامه دهد. ما از تمام ظرفیت های موجود کمک می‌گیریم تا امور استقلال به درستی پیش برود. شما اگر به عقب نگاه کنید، متوجه خواهید شد که اتفاقات خوبی برای استقلال افتاده است. ما با کمک هیات مدیره محترم و همه ارکان باشگاه، پنجره بسته نقل و انتقالات را باز کردیم و موفق شدیم بازیکنان باارزشی همچون میلیچ و دیاباته را حفظ کنیم. همچنین بازیکنان خوبی هم جذب باشگاه شده اند که می توانند به استقلال در قهرمانی لیگ کمک شایان توجهی کنند. در حال حاضر پرونده‌های دیگری روی میز استقلال است، پرونده‌هایی همچون پرونده آقای میگوئل کولی و لکیچ در دست بررسی باشگاه است. پرونده بودوروف به دادگاه CAS رفته است و برای پرونده آقای لکیچ درخواست گراندز داده‌ایم و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه برای این پرونده‌ها رخ دهد. تمام تلاش بنده به عنوان خادم استقلال این است که استقلال روزهای درخشانی داشته باشد و با هر پیروزی، لبخند رضایت را به لب هواداران هدیه دهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس