پویش 2020

با پیوستن جمعی از چهره‌های شناخته‌شده فرهنگی، رسانه‌ای و ورزشی پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ اولین هفته خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش مشرق، پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ به همت امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با همکاری فرهنگ‌سرای رسانه در فضای مجازی راه اندازی شده است.

این پویش که با هدف ترویج مردم کشورمان به مطالعه و کتابخوانی آغاز به کار کرده از همگان دعوت کرده است تا در ساعت ۲۰ شب به مدت ۲۰ دقیقه کتاب بخوانند و تصاویری از آن را در صفحات مجازی خود به اشتراک بگذارند. 

از  ابتدایی آغاز پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ تا به امروز که یک هفته از این دعوت همگانی می‌گذرد، «پویش کتابخوانی ۲۰۲۰» با استقبال ویژه‌ای از سوی مردم، اهالی فرهنگ و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی مواجه شده است.

در میان چهره‌های شناخته‌شده سیاسی که تاکنون به پویش ۲۰۲۰ پیوسته‌اند می‌توان به «محسن حاجی‌میرزایی» وزیر آموزش و پرورش و جمعی معاونین وی اشاره کرد. 

هنرمندانی چون منیژه حکمت، هانیه توسلی، امین زندگانی، مهران رجبی، هومن حاجی عبداللهی، امید بنکدار، بابک کریمی، سوگل طهماسبی، علی مشهدی و ... نیز از کسانی اند که با حضور در پویش کتابخوانی ۲۰۲۰، از عموم مردم دعوت کرده‌اند که به این پویش کتابخوانی بپیوندند.

همچنین در جمع نویسندگانی که در پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ حضور دارند می‌توان به ناهید طباطبایی اشاره کرد. محمد سلوکی، عبدالله روا، امیرحسین قیاسی، مژده لواسانی، نیما کرمی و عبدالرضا امیراحمدی  نیز از چهره‌های رسانه‌ای هستند که به این پویش کتابخوانی پیوسته‌اند.

فرشاد پیوس بازیکن پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در کنار جلال ملکی، یاسر خاسب، چنگیز حبیبیان و محمدرضا مهدوی از دیگر چهره‌های شناخته‌شده‌ای هستند که به  پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ پیوسته‌اند. 

‌پویش کتابخوانی ۲۰۲۰ در سطح ملی برگزار می‌شود و از همه هم وطنان عزیزمان در سراسر کشور دعوت می‌شود که با پیوستن به این پویش در این طرح بزرگ کتابخوانی شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رحیم پور IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    مگه اینها هم کتاب میخوانند ههههههههه.احتملا منظور کتابهای درسی است.
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      کتاب شعر بهره رهنما رو شاید میخونن
  • babaee IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    فروش کتاب با تخفیف ویژه در ایام محدودیت های کرونایی مرکز نشر اسراء به عنوان ناشر آثار مرجع عالیقدر آیت الله جوادی آملی از جمله مراکزی است که تا بیستم آذر ماه سال جاری و با ارائه تخفیف 50 درصدی و تقدیم هدیه ای ویژه به خریداران، آثار خود را عرضه کرده است. علاقمندان برای استفاده از این فرصت ویژه می توانند به پایگاه اطلاع رسانی این انتشارات به نشانی www.nashresra.ir مراجعه کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس