انتصابات عجیب در فدراسیون هاکی؛ از ماجرای آقای گل ایران تا حکم رئیس اینترپل

رئیس فدراسیون هاکی در حالی رئیس پلیس بین‌الملل اینترپل ناجا را برای یک پست انتخاب کرده که ابهاماتی را در این خصوص ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق، یکی از چالش‌هایی که ورزش ایران در سالهای اخیر با آن روبه‌رو بوده، مربوط به روی کار آمدن مدیرانی است که از ورزش یا رشته مربوطه که در آن فعالیت دارند، اطلاعاتی ندارند.

بارها در فدراسیون‌های مختلف شاهد بودیم که حضور افراد غیرورزشی، به ورزشکاران و حتی فدراسیون مربوطه آسیب زده که می‌توان به برخی فدراسیون‌های المپیکی هم اشاره‌ای داشت. موضوعی که اخیرا در خصوص استفاده از یک مدیر غیر ورزشی مطرح شده، مربوط به انتخاب نایب‌رئیس فدراسیون هاکی است.

* آغاز حاشیه‌ها با حکم جدید برای آقای گل ایران

بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی 21 اسفندماه سال 97 امور کار را از دست گرفت اما به نظر می‌رسد انتصابات عجیب و غریب وی تمامی ندارد. بهمن‌ماه سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه علی دایی آقای گل جهان عضو هیات‌رئیسه فدراسیون هاکی شده، موضوعی که بلافاصله تکذیب شد.

بیشتر بخوانید:

انتصاب عجیب در فدراسیون هاکی

نکته جالب ماجرا توضیحات رئیس فدراسیون بود که اعلام کرد مراحل اداری تاییدیه حکم علی دایی طول کشیده و دایی هم ترجیح داد نباشد. هر چند بعدها مشخص شد قدیمی مهرماه سال گذشته در نامه‌ای به مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها به معرفی دایی به عنوان یکی از اعضای جدید هیأت رئیسه فدراسیون اشاره کرده بود.

قدیمی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده بود که علی دایی در متن تکذیبیه اش نوشت یک سال پیش صحبت‌هایی شد و من هرگز موافقت نکردم. 

* ادامه ماجراهای عجیب این بار با انتخاب رئیس اینترپل

انتصابات عجیب به همین جا ختم نشد و قدیمی 3 آذر امسال در حکمی هادی شیرزاد را به سمت سرپرست نایب رئیسی فدراسیون هاکی منصوب کرد. مسئله اینجاست که شیرزاد ریاست پلیس بین‌الملل اینترپل ناجا و ریاست پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا را بر عهده‌ دارد.

مشخص نیست رئیس فدراسیون هاکی با انتصابات عجیب به دنبال چه چیزی است. اینکه آیا قدیمی به دنبال استفاده از نام افراد بزرگ است یا استفاده اقتصادی از سمت‌هایی که این افراد دارند، هنوز مشخص نیست اما آنچه که مورد سوال قرار می‌گیرد، اینکه انتصابات غیرورزشی می‌تواند به پیشرفت هاکی کمک کند یا خیر؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شقاقی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    چگونه قدیمی رییس هاکی شد ؟
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    رئیس اینترپل چرا قبول کرده ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس