کد خبر 1131034
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
وضعیت عجیب اردوی تیم ملی هاکی کرونازده در اردبیل!

یکی از اردونشینان هاکی از وضعیت اسکان و نحوه رسیدگی مسئولان به بازیکنان انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، اردوی تیم ملی هاکی سالنی ایران به دلیل مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن لغو شد و اردونشینان به شهرها و خانه‌های خود برگشتند اما به دلیل نحوه اسکان ملی‌پوشان و شروع تمرینات قبل از مشخص شدن تست PCR  احتمال افزایش شمار مبتلایان وجود دارد.

یکی از اردونشینان که نخواست نامش فاش شود جزئیات جدیدی از این اردو  داد و گفت: وقتی به اردبیل رسیدیم، ما را به یک خوابگاه که شبیه سربازخانه بود بردند. دو طبقه داشت که در هر طبقه حدود ۲۵ نفر در دو سالن چپیده بودیم. غروب همان روز تست کرونا دادیم و بعد از آن خوابگاه را عوض کردند. صبح دوشنبه، ۲۱ مهر گفتند چون جواب تست کرونا نیامده تمرین نداریم اما عصر همان روز و صبح ‌سه‌شنبه تمرین کردیم، یعنی قبل از مشخص شدن نتیجه تست دو جلسه تمرین انجام دادیم که بعدا مشخص شد ۵ بازیکن و یک پزشک کرونا داشتند اما به احتمال ۹۹ درصد، ۵۰ نفر از ۶۰ نفری که در اردو بودند، مبتلا شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ملی‌پوشان هاکی با سهل انگاری مسئولان کرونا گرفتند

او ادامه داد: گفتند تا آمدن جواب تست در اتاق‌های یک تا دو نفره قرنطینه می‌شوید اما بعد از تست ما را در اتاق‌های ۳ تا ۴ نفره اسکان دادند و در تمام مدت هم بازیکنان با هم در ارتباط بودند، به اتاق‌های هم می‌رفتند و کسی مانع آنها نمی‌شد. چهارشنبه، ۲۳ مهر هم از ۸ صبح تا ۱۲ ظهر در حیاط خوابگاه بودیم و هیچکس نیامد ببیند زنده ایم یا مرده! بعد از آن برایمان ماشین گرفتند اما کسانی که مبتلا بودند هم با بقیه رفتند و با هواپیما و اتوبوس به شهرهای خود برگشتند. فقط گفتند بروید حتی یک ریال هم برای برگشت به ما ندادند و اردبیل و تهران رهایمان کردند.

او در مورد رفتار سرمربی تیم بعد از مشخص شدن نتیجه تست بازیکنان گفت: آقای نورانی در مصاحبه‌اش گفته بود بازیکنان مشکلی ندارند در حالی که فقط ۱۰ دقیقه کنار بچه‌ها ماند و دیگر خبری از او نشد. فقط یکی از بازیکنان لر زبان از کسانی که تستشان مثبت شده بود،  مراقبت می‌کرد.

موضوع دیگر به محل اردوی بازیکنان برمی‌گردد، از آنجایی که پارس آباد مغان از شمال به جمهوری آذربایجان و رودخانه ارس محدود می‌شود، شنیده شده بود که صدای درگیری‌های بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان به گوش اردونشینان رسیده که این بازیکن گفت: بله درست است. البته من نشنیدم اما شب قبل از رفتنمان بازیکنان در حیاط خوابگاه بودند که صدای شلیک گلوله و اینجور چیزها شنیده بودند حتی یک پهباد  هم در پارس آباد سقوط کرد که گروه تمرین الف آن را دیده بودند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس