حسین شریعتمداری نمایه

امروز باید همه توجه مردم و نظام روی دو محور متمرکز شود، اول؛ انتقام سخت و پشیمان‌کننده از صهیونیست‌های جنایتکار و دوم؛ شناسایی عوامل داخلی و احتمالاً نفوذی دشمن.

  به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: بعد از ظهر دیروز دانشمند هسته‌ای برجسته کشورمان آقای محسن فخری‌زاده، توسط عوامل موساد در آبسرد دماوند ترور شده و به شهادت رسید. این چندمین دانشمند هسته‌ای ایران اسلامی است که از سوی تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. چرا باید رژیم صهیونیستی که امروزه روی قوس زوال است و از همه سو در محاصره نیروهای مقاومت قرار گرفته، بتواند به آسانی دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کند؟!

چرا باید رژیمی که تا دیروز، پرچم خود را به نشانه از نیل تا فرات با دو خط آبی رنگ منقوش کرده بود ولی امروزه از وحشت به دور خود دیوار حایل کشیده است! جرأت این جنایت را داشته باشد؟! بخوانید!

امام خمینی -رضوان‌الله تعالی علیه- برای تامین امنیت کشور و حفظ آرامش مردم در مقابل توطئه دشمنان فرمول کارسازی ارائه کرده و می‌فرمایند: «... امروز خدا ما را مسئول کرده است. نباید غفلت نمود. امروز با جمود و سکون باید مبارزه کرد و شور و حال حرکت انقلاب را پابرجا داشت. من باز می‌گویم همه مسئولان نظام و مردم ایران باید بدانند که غرب و شرق تا شما را از هویت اسلامی‌تان-‌به خیال خودشان- بیرون نبرند، آرام نخواهند نشست. نه از ارتباط با متجاوزان خشنود شوید و نه از قطع ارتباط با آنان رنجور، همیشه با بصیرت و با چشمانی باز به دشمنان خیره شوید و آنان را آرام نگذارید که اگر لحظه‌ای آرام گذارید، لحظه‌ای آرامتان نمی‌گذارند». صحیفه امام (ج ۱۲ ص ۹۳۲)

رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر ضرورت برخورد پیشگیرانه با دشمن و تحمیل هزینه سنگین در قبال جنایات دشمنان تاکید ورزیده‌اند. به کار گرفتن همین فرمول کارساز بوده است که آمریکا و متحدانش را از انتقام ایران به وحشت ‌انداخته است. موشکباران عین‌الاسد، سرنگون کردن پهپاد مدرن آمریکا، توقیف کشتی انگلیس در مقابل توقیف کشتی ایرانی، موشکباران محل استقرار داعشی‌ها در سوریه به تلافی حمله تروریست داعش به مجلس شورای اسلامی، تاکید بر انتقام سخت از آمریکا در قبال شهادت سرداران بزرگوار اسلام، سلیمانی و ابومهدی و... نمونه‌های موفق و کارآمدی از به کارگیری فرمول مشترک امام راحل و خلف حاضر ایشان بوده و هست. اگر اینگونه نبود نفتکش‌های ما نمی‌توانستند سرتاسر اقیانوس را در امنیت کامل طی کنند و محموله خود را به ونزوئلا برسانند و یا به نوشته جان بولتون مشاور سابق امنیت کاخ سفید، ترامپ از ترس انتقام ایران، دست از حمله به فلان نقطه کشورمان نمی‌کشید و... شواهد فراوانی از نقش اسرائیل در ترور شهید محسن فخری‌زاده در دست است به گونه‌ای که با جرأت و صراحت می‌توان رژیم صهیونیستی را عامل اصلی این جنایت دانست، از این روی نباید در انتقام از صهیونیست‌های جنایتکار کمترین تردیدی به خود راه داد.

۶ روز قبل روزنامه صهیونیستی اسرائیل‌تایمز «The Times of Israel» نوشته بود، «آمریکا و اسرائیل برای یک رشته عملیات‌ پنهان علیه ایران در هفته‌های باقی مانده از دولت دونالد ترامپ برنامه‌ریزی کرده‌اند»! و تاکید کرده بود که «بخش هسته‌ای ایران هدف اصلی است و ایران پاسخی نخواهد داد»! شاید این بخش از گزارش ۶ روز قبل «اسرائیل‌تایمز» بیرون از دایره ترور دیروز شهید فخری‌زاده باشد! ولی این گزارش حاوی دو نکته اساسی و قابل توجه است. اول آنکه ترور دانشمندان هسته‌ای ایران در دستور کار مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار داشته و دارد و دوم که تاسف‌آور است اینکه چرا باید صهیونیست‌ها به این تصور -به یقین موهوم- رسیده و یا به آن تظاهر کنند که «ایران پاسخی نخواهد داد»! آیا این تصور یا تلقی موهوم دشمن ناشی از اظهارات کسانی نیست که مثلاً نوشته شدن نام رژیم صهیونیستی روی موشک‌های سپاه را برنمی‌تافتند؟! و...

خدا بر درجات شهید قاسم سلیمانی بیفزاید که تاکید داشت درباره دشمن نباید از جمهوری اسلامی ایران دو صدا بیرون بیاید. آن شهید به درستی و حکمت بر این باور بود که دو صدا و دو پیام متفاوت دشمن را جری می‌کند و در این خصوص به حرکت تفرقه‌افکنانه خوارج در جنگ صفین اشاره می‌کرد.

در این حال و هوا حیف است که به دو نکته از کلام امام راحلمان(ره) و خلف حاضر او (حفظه‌الله تعالی) اشاره نکنیم؛ از حضرت امام خمینی است که: «... با توسل به دامن آمریکا ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید و از گرگ‌ها و درنده‌ها برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید ابرقدرت‌ها آن لحظه‌ای که منافعشان اقتضا کند شما و قدیمی‌ترین وفاداران و دوستان خود را قربانی می‌کنند و پیش آنان دوستی و دشمنی و نوکری و صداقت ارزش و مفهومی ندارد آنان منافع خود را ملاک قرار ‌داده‌اند و به صراحت و در همه جا از آن سخن می‌گویند...» صحیفه امام(ج ۲ ص ۹۳۲).

 و از حضرت آقاست که: «آن جنتلمن‌های پشت میز مذاکره، همان تروریست‌های فرودگاه بغداد هستند؛ آنها همان افراد هستند تفاوتی نمی‌کنند، فقط لباس خود را تغییر می‌دهند. دست چدنی دارند که پوشش مخملی را بیرون می‌آورد و خود را نشان می‌دهد و گرنه باطن همان باطن است و هیچ تفاوتی ندارد، آنها نمی‌توانند کسانی باشند که به آنها اطمینان کنیم».

در این باره گفتنی‌های دیگری نیز هست که به بعد می‌گذاریم و تنها به این نکته ضروری بسنده می‌کنیم که امروز باید همه توجه مردم و نظام روی دو محور متمرکز شود، اول؛ انتقام سخت و پشیمان‌کننده از صهیونیست‌های جنایتکار و دوم؛ شناسایی عوامل داخلی و احتمالاً نفوذی دشمن.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    با نفوذی ها و غربگراها هیچ مقام انقلابی در ایران امنیت ندارد
  • دیده بان IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    63 9
    احسنت،مثل همیشه حرف حساب ودرست و منطقی،درود برحاج حسین شریعتمداری عزیز
    • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      7 3
      توجه توجه توجه همزمان با تیم ترور تیم تحریف هم فعال شده وبرجسته ترین ویژگی شهید فخری زاده را که دانشمند فیزیک هسته ای هستند را درحال کمرنگ کردن وتحریف هستن
    • #انتقام_سخت_واقعی IR ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      3 1
      #انتقام_سخت_واقعی آن هم با صدها موشک به همه اهداف اسراییل و آمریکا و... بدون اطلاع قبلی حمله شود و هزاران #جسد_واقعی اسراییلی و آمریکایی و... بر دستشان بگذارد شاید اندکی از درد و سوزش دل مردم کم کند
    • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      0 0
      البته باید به این جمله یک کلمه اضافه کرد "" علنی"" اگر انتقام علنی نباشد و فقط خودشان بفهمند اثری ندارد چون برای آنها اگر صد نفرشان هم کشته شود اهمیتی ندارد بلکه ابهت ساختگیشان برایشان مهم است پس مثل عین الاسد آشکارا و گویا انتقام بگیرید
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    19 5
    حاج حسین عزیز این همه نفوذی و دو تابعیتی و جاسوس و غیره به اعتقاد برخی اصلاح طلبان توهم است !! و از نظر برخی دیگر از اصلاح طلبان هم برای پیشرفت ! و تبدیل ایران به گل و بلبل بوده !! حسن ظن اسلامی هم حدی دارد . نتیجه افراط در حسن ظن میشه نفوذ راحت دشمن ! و البته باقی مانده اصلاح طلبان هم معتقدن این ترور ربطی به بایدن ندارد ! و ما باید مذاکره کنیم و لاشه برجام را زنده کنیم !
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    16 10
    رونن برگمن روزنامه نگار اسرائیلی نزدیک به موساد و نویسنده کتاب «برخیز و اول بکش» -که به موضوع ترور دانشمندان هسته ای ایران پرداخته است- مدعی شده ترورهای بیشتری در راه هست.
  • سعیدی IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    21 4
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    21 4
    احتمالا نه قطعا،بدون عوامل نفوذی داخلی وقوع این جنایتها محاله.
  • NL ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    29 10
    آقای شریعتمداری منو حلال کنید. همیشه فکر میکردم شما چقدر تندرو هستید و ... اما حالا فهمیدم که واقعا حرف شما درسته و به دشمن باید قدرت سخت نشون داد. فقط انتقام
  • ش. AE ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    17 5
    کو گوش شنوا تا کی باید از این رژیم صهیونیستی کودک کش ضربه بخوریم تا کی؟؟؟؟ اگر توی دهنی بخورند اینجوری جولان نمیدن حرف شما آقای شریعتمداری درست هست
  • GB ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    17 3
    مرگ بر اسرائیل
  • NL ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    22 6
    فردا سالگرد شهادت شهید شهریاری هست. جای تاسف داره
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    22 4
    اول انتقام سخت از صهیونی دوم شناسایی عوامل داخلی ونفوذی دشمن که بی شک با تروریست‌ها همکاری کرده اند
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    10 5
    تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد . صد صهیونیست را هرجا در منطقه دیدید بفرستید رو هوا . نه تردید کنید و نه تعلل. امریکای لجن حق عبور از تنگه هرمز نداره . جواب بدید . جواب قاطع بدید. موشه دایان گور به گور میگفت باید اسرائیلی انقدر هار باشه تا کسی سر به سرش نگذاره . وقت اون رسیده با یه تیر این سگ هار رو خلاص و بشریت رو از ابتلا به بیماری مهلک هاری نجات بدین.
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    17 5
    ممنون آقای شریعتمداری، حرف دل میزنی
  • ES ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 1
    متاسفانه اینها ترور می کنند و ما فقط بیانیه محکومیت می دهیم و تهدید می کنیم. تقاص خون خون است نه زدن پایگاه خالی! در جواب ترور شهید سلیمانی باید ترامپ را بعد از ریاست جمهوری به درک بفرستند و همینطور نتانیاهو را بعد از اتمام نخست وزیری مثل سگ بکشند تا دیگران با دیدن عزم جدی ایرانی ها برای انتقام از ترس جان خودشان فکر چنین غلطهایی به سرشان نرسد.
  • DE ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    10 1
    برای شناسایی عوامل نفوذی دشمن دنبال امثال نازنین زاغری نگردید. اینها خیلی خیلی مراتب بالایی دارند.
  • US ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 4
    موضوع اینست که ما شعار میدهیم، آنها عمل میکنند.
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    5 1
    خائنین وطن فروش که دم از مذاکره با شمر زمانه میدهند در ریخته شدن خون این شهید شریک اند. انتقام سختمان دیر شد دیر شد
  • US ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    16 11
    هر پاسخی می‌خواهید بدهید هر چه زودتر بدهید که نگویند تا ترامپ زورگو و قوی بود ایران جرات و شهامت پاسخ نداشت.
  • IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 5
    احسنت.
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 3
    اگه بعضی خاک برسرهای کدخداپرست میخوان نوکر آمریکا باشن به خود نکبتشون مربوطه ولی حرف ما اینه که ساختمان مرکزی موساد در تل آویو باید با خاک یکسان بشه و این تازه شروع انتقامه.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 11
    همین نظرات و تفکر است که جریان نفوذ موهومی مطرح میکند و از نفوذ اصلی در ساختارهای نظام منحرف میشویم و نتیجه اش از دست دادن فرزندان با ارزش ملت ایران میشود.... سطحی نگری و نگاه سلیقه ای مشکلی از کشور حل نخواهد کرد
  • میرک IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 2
    اقااصل نفوذی هاست غفلت خیانت است.
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    6 4
    انتقام به حرف نیست به عمل هست....تا دیر نشده بزن بلند بشه گستاختر میشه دشمن...
  • احسان معتمدی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 4
    سلام علیکم رزمندگان اسلام در موقعیت تهاجمی هستند و رزمندگان منطقه را در بر گرفته اند یعنی اینکه ما حالت تهاجمی داریم و استکبار حالت تدافعی و این کارهای او از انفعال و در حالت تدافعی هستند تمام حکومت های آل سعود و امارات و بحرین و آمریکا و انگلیس و اسراییل و فرانسه اینها حالت دلیرانه ترین حالت تدافعی دارند هم از رفتارهایشان پیداست هم از عزم قوی رزمندگان در عراق لبنان و فلسطین و یمن و ایران لذا اگر رزمندگان اسلام این حالت فشار را کمی بیشتر کنند در منطقه حکومت های آنها متلاشی خواهد شد به امیدخدا
  • محسن IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 1
    انتقام سخت کوبنده وتمام کننده از قاتلان شهید.!
  • امین FR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    ما انتقام سخت و پشیمان‌کننده از صهیونیست‌های جنایتکار میخواهیم
  • پهپاد IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    یادمه در زمان دولت خاتمی، برای بستن دهان امثال "حسین شریعتمداری" ها بهش میگفتند: تندرو. دوستی داشتم که اونم تحت تاثیر، اینطور میگفت. الان اگه کسی اینطور بگه، دیگه خیلی تعطیله. فکر نکنم خدا هم بتونه برخی این نفوذیها را شفا بده. مگه اباالفضل به دادشون برسه.
  • سلام IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    موشک‌های ایرانی در جواب ترور دانشمندمون موساد رادر قلب اسرائیل باخاک یکسان کردند انشاالله بزودی این متن اول روزنامه های دنیا میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس