کد خبر 1149073
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۷

به گزارش مشرق، صفحه منتسب به حسین دهقان، مشاور فرمانده کل قوا در واکنش به ترور شهید فخری زاده طی توییتی نوشت:

إِنَا لِلّهِ وَإِنَا إِلَیْه رَاجِعُون

صهیونیست‌ها در واپسین روزهای عمر سیاسی متحد قماربازشان در پی تشدید و افزایش فشار بر ایران برای ایجاد یک جنگ تمام‌عیار هستند.

شب دراز است و قلندر بیدار! همچون صاعقه بر سر قاتلان این شهید مظلوم فرود خواهیم آمد و از کرده خود پشیمان‌شان می‌کنیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    4 2
    ترامپ در اخرین روزهای ریاست جمهوری خودش میخواد روابط ایران و امریکا در دوران بایدن رو هم جنگی بکنه و اسرائیلیها هم میخوان از فرصت باقیمانده برای جنگ علیه ایران زمینه سازی کنند
    • IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      3 0
      ما هم شجاعانه وارد مرحله جنگ فرسایشی چریکی باید بشیم باید دونه دونه نجسهای منافق و صهیونیست رو به درک واصل کرد. خشم مردم ایران مقدمه ای برای هلاکت هر مزدور خائنی خواهد بود!!
    • M.sh IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      3 1
      رژیم تروریستی و صهیونیستی امریکا و رژیم نحس و نجس و سگ هار منطقه باید نابود بشن. ترامپ عضو کوچکی ازین صهیونیسم جهانی.. شماها فکر کردین دیگر شیاطین نایس هستن و نخالشون فقط ترامپه!؟ اتفاقا ترامپ چهره بدون روتوش رژیم تروریستی و صهیونیستی امریکا رو نشون داد، نه چهره خودش رو!؟ کمی تعقل بد نیست. بایدن یکی صهیون و تروریست تر از ترامپ. واقعا خودتون سختتون نیست که ازین شیاطین اکبر حمایت میکنید!؟ دیگه باید چکار کنن تا بفهمین کل رژیم تروریستی و صهیونیستی امریکا هدفشون یک چیزه و اون هم نابودی ایران اسلامی. و این رو بارها و بارها ثابت کردن. دفاعی که جو بایدن صهیون از ترور حاج قاسم کرده یادمان نرفته . بعد یه عده از خدا بی خبر میان ازش حمایت میکنن برای مذاکره، خون ادم به جوش میاد. و اینجاست که رهبری عزیز فرمودن که اگر جریان تحریف از بین بره، جریان تحریم هم از بین خواهد رفت. تا زمانی که یه عده در داخل تحریم ها رو بزرگ نشون بدن و به بهانه رفع همین تحریم ها برن پای میز مذاکره و داشته های حیاتی ایران اسلامی رو تاراج بزنن، این شیطان اکبر جری تر برای تحریم بیشتر میشه. چون علنا میبینه با تحریم میتونه ایران رو به سمت نابودی ببره.
  • ایران IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 1
    توجه به این نکته ، مهمه : صهیونیست‌ها در واپسین روزهای عمر سیاسی متحد قماربازشان در پی تشدید و افزایش فشار بر ایران برای ایجاد یک جنگ تمام‌عیار هستند .
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
      1 0
      برو بابا سگ زرد برادر شغاله شماها میخین با این حرفهای مسخره کاری کنین که ایران انتقام نگیره ولی کور خوندین ما انتقام سخت میگیرم
  • DE ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
    0 0
    شب دراز است و قلندر بیدار!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس