المیادین از احتمال دست داشتن تل آویو در ترور فخری زاده گفت

شبکه خبری المیادین به نقل از منابع صهیونیستی، از احتمال دست داشتن تل آویو در ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران گفت .

به گزارش مشرق، شبکه خبری المیادین جمعه شب به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی افزود: مدیر کل پیشین وزارت امور راهبردی اسرائیل از فخری زاد به عنوان قاسم سلیمانی برنامه هسته ای ایران نام برد و گفت که چنین حادثه ای می تواند تنها از سوی تل آویو و واشنگتن انجام شود.

«یوسی کوبرفسر» افزود: فخری زاده، سلیمانی برنامه هسته ای ایران بود.

المیادین همچنین به نقل از رسانه های صهیونیستی به اظهارات اخیر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد که گفته است: این هفته کارهای زیادی انجام دادم و نمی توانم در باره همه آنها حرف بزنم.

المیادین افزود: نتانیاهو با این اظهارات به طور تلویحی به مشارکت احتمالی اسرائیل در ترور فخری زاده دانشمند هسته ای ایران اشاره می کند.

عناصر تروریستی مسلح  بعدازظهر امروز (جمعه) خودرو حامل فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری را مورد حمله قرار داده و وی را به شهادت رساندند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    خداگواهه که هیچ کاری نمی کنید . همانند شهادت شهید سپهبد دارای نشان ذولفقار حاج قاسم سلیمانی ، که چهارتا مگسک رو در پایگاه امریکایی زدید . و بعد آن هیچ نشد . خون این مظلوم نیز پایمال خواهد شد . به زودی این نیز فراموش خواهد شد . دوباره امضای بایدن تضمین است شکل خواهد گرفت . خدایا شفاعت شهدا را برای این مردم اصیل و وطن دوست ایران زمین عنایت بفرما! و خائنین و مزدوران داخلی را به شهادت پاک این شهدا هدایت بفرما.
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    احتمال دست داشتن یعنی چی؟ کار حرام زاده های صهیونیست و عقبه های خائن و وطن فروش داخلی اونهاست.وقتی انتقام خون حاج قاسم و عماد مغنیه گرفته نمیشه، وقتی حملات و به شهادت رساندن رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه با سیلی محکم به گوش اسرائیل غاصب روبرو نمیشه باید هم انتظار حضور این آدمکش های وحشی رو در خاک خودمان داشته باشیم.
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    نتیجه سفرپربرکت پمپئوبه خاورمیانه
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    یقینا اسرائیل در این ترور دست داشته است سؤال اساسی این است آیا ما هم می توانیم دانشمندان اسرائیلی را به راحتی آنها ترور کنیم
  • Mustafa IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    3 0
    شما هم تلافی کنید خسته شدیم از ترور ،،شما هم ترور کنید هرچی صهیونیستی هست
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 0
    تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد . صد صهیونیست را هرجا در منطقه دیدید بفرستید رو هوا . نه تردید کنید و نه تعلل. امریکای لجن حق عبور از تنگه هرمز نداره . جواب بدید . جواب قاطع بدید. موشه دایان گور به گور میگفت باید اسرائیلی انقدر هار باشه تا کسی سر به سرش نگذاره . وقت اون رسیده با یه تیر این سگ هار رو خلاص و بشریت رو از ابتلا به بیماری مهلک هاری نجات بدین.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس