حزب‌الله: ایران دست جنایتکاران را قطع می‌کند/ با قدرت در کنار ایران هستیم

حزب‌الله لبنان در واکنش به شهادت «محسن فخری زاده» به دست عناصر جنایتکار دشمن با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که در برابر توطئه‌های خارجی با قدرت کنار ایران می‌ایستیم.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری شبکه المیادین، حزب‌الله لبنان عملیات تروریستی روز گذشته در تهران را که منجر به شهادت «محسن فخری‌زاده» دانشمند و استاد برجسته ایرانی شد به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

ترور شهید فخری‌زاده حامل چه پیامی برای ایران است؟

حزب‌الله با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که با همه قدرت در کنار ایران و ملت آن در مقابله با تهدیدات و توطئه‌های خارجی می‌ایستیم.

در ادامه بیانیه حزب‌الله آمده که ما همچنین در مقابله با ائتلاف جدید رژیم صهیونیستی با شماری از کشورهای منطقه، کنار ایران هستیم.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ایران می‌تواند جنایتکاران را شناسایی کرده و هر دستی را که به تجاوز علیه دانشمندان و مسئولان آن دراز می‌شود، قطع کند.

بیشتر بخوانید:

چرا موساد سازنده واکسن ایرانی کرونا را ترور کرد؟

روز گذشته همچنین شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله در مصاحبه با شبکه المنار لبنان ترور محسن فخری دانشمند هسته ای ایران و شهادتش به دست ایادی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و وزارت دفاع و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تسلیت گفت.

شیخ قاسم گفت: ترور شهید فخری زاده بدست عوامل تروریستی تحت چتر حمایت ایالات متحده آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

وی افزود: این برنامه (ترور) بخشی از جنگ همه جانبه علیه ایران، منطقه و فلسطین است.

معاون دبیر کل حزب الله تاکید کرد:‌ این اقدام دشمنی و جنایت است. پاسخ به این ترور بدست مسئولان ذی ربط در ایران صورت خواهد گرفت این خود عزت و کرامت است. از سیاست ترور ترسی نداریم.

شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که حزب الله همیشه برای هر رویارویی آماده است و اسرائیل خوب می‌داند که اقدامی از سوی این رژیم عواقب و پیامدهای بزرگی برای این رژیم به همراه دارد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    7 7
    اسرائیل با دو عملیات نفود یکی ایذایی و دیگری اصلی وارد میدان شده بود عملیات ایذایی با ورود آن جاسوس به ظاهر اسارالیایی آغاز شد تا دستگاه امنیتی کشور متوجه ورود اعضای اصلی نباشد به محض خارج شدن آن دختر و مبادله افراد بلافاصله ترور انجام شد
  • DE ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    12 3
    ایران میتواند، اما به جز حرف در عمل کاری انجام نمیدهد.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    13 3
    با شعار واحساسا ت چیزی درست نمیشه تنها راه کار قوی شدن کشوره
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 3
    تا شب نشده حزب اله باید حداقل 20تا موشک پدر ومادر دار بزنه تلاویو...به خدا فردا دیگه دیر هست.مرگ بر اسرائیل پست فطرت واربابش آمریکا ونوکران منطقه ای
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 1
    ننگ برکسانی که با عملکردشان این عزیزرا ازماگرفتند
  • احسان معتمدی IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    1 5
    سلام خدمت سیدحسن نصرالله حاج آقا ما دوست داریم انتقام ما عظیم باشد یعنی مطلبی که حضرت امام فرمود که اسراییل باید از صفحه روزگار محو شود این انتقام است نه اینکه مثلا ما برویم یک دانشمند از آنها را بکشیم که اول ما تروریست نیستیم دوما حکومت آنها جعلی است و تا اسراییل وجود دارد هرگز و ابدا کشور ایران و مسلمانان هرگز روی آرامش نمی بینند این یک حقیقت واقعی است لذا شما که فرمانده هستید بهمراه دیگر رزمندگان راه درست نابود کردن اسراییل را بلد هستید ما کارگر هستیم و از کارهای جهاد و مبارزه بلد نیستیم و به شما اعتماد داریم که یقینا با بقیه رزمندگان اسلام اسراییل را نابود خواهید کرد آن شالله
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    تنها انتقام سخت آن هم با صدها موشک به همه اهداف اسراییل و آمریکا شاید اندکی از درد دل مردم کم کند
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اگر حرف رهبری معظم را روی چشم می گذاشتیم و قوای اجرایی بلافاصله پس از سخنان معظم له معکوس آن را اجرا نمی کرد الان تکلیف دشمن معلوم بود ...
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    باشه
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    3 0
    عجب صبرى خدا دارد
  • دیده بان IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    فان حزب الله هم الغالبون ، انامن المجرمین منتقمون
  • DE ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    وقتی اقتصاد اسرائیل رو از بیخ فلج و نابود کردیم خواهند دید ایندفعه دیگه از این تو بمیری ها نیست! خونبهای این شهدا رو مردم خودشون تصویه می کنند. ما ملت حسین هستیم از مرگ ترسی نداریم. بخصوص اینکه در راه شرف و عزت مون باشه. ایندفعه اسرائیل فقط با نظام طرف نیست بلکه هشتاد میلیون ایرانی بلایی سر اسرائیل بیارن که مرغ های هوا به حالشون گریه کنند. ما هنوز خون شهید سلیمانی رو فراموش نکردیم و انتقام اش ستانده خواهد شد! ما مردم مظلوم فلسطین نیستیم که بیان باهاشون هرکاری دلشون خواست بکنن. اون زنیکه جاسوس حق اش یک گلوله اتشین بود. از این به بعد هیچ جاسوس و تروریست داعشی صهیونیستی نباید زنده پاش رو از ایران بیرون بذاره.
    • DE ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
      0 0
      حیفا حیفه ها!چی نزنیش یا بزنیش!
  • دکتر IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 0
    حزب الله عزیز...
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 2
    درود بر حزب الله لبنان درود بر سید حسن نصرالله.
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    برنامه اسرائیل کاملا روشن است سازنده واکسن کرونا را از بین می برد و سربازان داخلی اسرائیل قصد وارد کردن واکسنی دارند که سازنده آن شخصی یهودی است که در اظهاراتش گفته ده درصد جمعیت زمین باید از بین برود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس