وزیر دفاع: هر تهدیدی از جانب اسرائیل از سمت خلیج فارس را مستقیما پاسخ می‌دهیم

وزیر دفاع گفت: بعدازظهر امروز پس از تیراندازی به خودروی رئیس پژوهشکده وزارت دفاع و انفجار خودروی نیسان رئیس این پژوهشگاه دچار جراحت شد که پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ امیرحاتمی در گفت‌وگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات اقدام تروریستی علیه رئیس پژوهشگاه وزارت دفاع گفت: این حادثه تروریستی بعدازظهر امروز اتفاق افتاد که دو نفر از محافظان محسن فخری‌زاده رئیس پژوهشگاه  مجروح و یک نفر از محافظان وی شدند.

وزیر دفاع اظهار داشت: در این اقدام تروریستی محسن فخری‌زاده که دچار جراحت شده بود پس از انتقال به بیمارستان شهید شد و تلاش های پزشکان نتوانست در این زمینه مؤثر باشد.

وی افزود: در این حادثه تروریستی ابتدا یکی از تروریست‌ها اقدام به تیراندازی به خودروی شهید فخری‌زاده کرد و چند ثانیه بعد خودروی نیسان حامل مواد منفجره که در نزدیکی خودروی شهید فخری‌زاده (حدود 15 تا 20 متری) شهید بود، منفجر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • برهان IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    8 0
    فقط اونا بلدن ما رو ترور کنن؟ گناه داره ما هم این صهیونیست ها رو ترور کنیم؟
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      0 0
      ما فکر کنم بیشتر دستگیر میکنیم تا ازشون اطلاعات بگیریم .غیر از این مممکنه نفوذی هایی هم بین شون داشته باشیم ! اینکه ترور کردیم یا نه رو نمیدونم ولی تا حالا بیشتر چیزایی که یادمه دستگیریه .من که میگم دستگیری بهتر از تروره
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    4 0
    لطفا ما هم جوخه های ترور تشکیل بدیم که تا قبل تلاویو ارشدهاشون رو هدف قرار بدن. دوره بزن در رو تمام شده . تشکیل جوخه های ترور برای کشتن صهیونیستها از الزاماته .
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    5 0
    باید وزارت اطلاعات مستقل بشه
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 1
    تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد تلاویو رو باید با خاک یکسان کرد . صد صهیونیست را هرجا در منطقه دیدید بفرستید رو هوا . نه تردید کنید و نه تعلل. امریکای لجن حق عبور از تنگه هرمز نداره . جواب بدید . جواب قاطع بدید. موشه دایان گور به گور میگفت باید اسرائیلی انقدر هار باشه تا کسی سر به سرش نگذاره . وقت اون رسیده با یه تیر این سگ هار رو خلاص و بشریت رو از ابتلا به بیماری مهلک هاری نجات بدین.
  • نامی GB ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اینها از کجا به این دقت ساعت و محل دقیق تردد ایشان را میدانستند.هرچقدر فکر میکنم یا نفوذی دارند و یا تلفنهای ایشان هک و شنود شده بوده.خداکنه که زنده دستگیرشون کنن تا این شبکه کثیف منهدم و مجازات درخور بشن.درضمن مردم تشنه انتقام هستند اگر نیروی استشهادی هم نیاز بود امثال بنده با سر و بدون چشمداشتی در خدمت و آماده ایم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس