عراق|درخواست مقتدی صدر از طرفدارانش برای مقابله با عادی‌سازی روابط با تل‌آویو

رهبر جریان صدر از طرفداران خود خواست که در برابر مفسدان و مروجان انحطاط اخلاقی و کسانی که به دنبال عادی سازی روابط با تل آویو هستند، بایستند.

به گزارش مشرق به نقل از بغدادالیوم، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر اعلام کرد: ما به دفاع از دین، اعتقاد و کشورمان  دربرابر این انحلاط، الحاد علنی، افزایش فسخ و فجور، انحطاط اخلاقی و علیه دنباله روی از غرب کافر، پایبندیم. ما به دفاع از اعتقادات دینی خود به روش های مشروع و به دور از خشونت، قتل و سوزاندن، بستن راهها، اشغالگری، بمباران و ظلم متعهد هستیم. ما به دفاع از عراق در برابر مفسدان متعهد هستیم. طرح اصلاح امانتی بر گردن ماست.

وی گفت: ما انقلاب ضد ظلم و اشغالگری و فساد را از قیام امام حسین(ع) که خود و فرزندان و پیروانش را در راه حق و برای اصلاح امت جدش فدا کرد، آموختیم و از آن بزرگوار الهام می‌گیریم.

مقتدی صدر افزود: ما چشم طمعی به قدرت نداریم، ما از خداوند می خواهیم ما را ظالمین و منحرفانی که برای عراق شر می‌خواهند پیروز گرداند و مانع تسلط آنها بر ملت عراق و چپاول ثروت آن شود. برخی خواهان سلطه بر مردم و غارت منابع و ثروتهای کشور هستند. برخی هم می خواهند که عراق اسیر خارج و شرق و غرب باشد. برخی از آنها خواهان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی غاصب هستند و برخی به دنبال رواج فحشا، ازدواج همجنسگرایان و دیگر امور هستند.

وی ادامه داد: ما به دفاع از عراق در پارلمان با اکثریت جریان صدر پایبند هستیم، آن اکثریتی که به اصلاحات، دین، عقیده و وطن ایمان کامل دارند و حاضر هستند دنیای خود را برای دین‌شان فدا کنند تا این چنین شایسته منصب نخست‌وزیری پدرانه و عدالت‌محوری شویم که به وطن خود عشق می‌ورزد و خواهان اقتدار، استقلال، حاکمیت و رفاه برای عراق بدون حضور فاسدان، اشغالگران، تروریست‌ها و منحرفان است.

وی در ادامه بر وحدت صفوف و حل اختلافات و دوری از طمع ورزی‌های دنیوی و عراق بدون مفسدان، دارای حاکمیت، بدون اشغال، بدون تروریسم، بدون انحراف، مقتدر و دارای استقلال و شکوفایی تاکید کرد.

رهبر جریان صدر بر استفاده از ابزارهای مسالمت آمیز و دوری از خشونت و تلاش برای تحقق منافع عراق، و روی آوردن به اعتدال تاکید کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    مقتدا صدر با هر دولت در عراق سرکار بیاید مشکل داره علت آن چیه خدا می دونه
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    سلام.انشالله.که خیلی زود محقق بشه،تا عراق از سرطان که به جان و پیکرشه افتاده رها بشه. به معنایی واقعی تبدیل به یک ملت بزرگ بشه. و بتواند نقشه واقعی خود رو ایفاء کنند. برای ایران و کل جهان این یک اتفاق فوق العاده خوش ایند خواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس