سیما سلادات لاری نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۴۰۶ بیمار کرونا طی شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۷ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۵۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که دو هزار و ۲۴۵ نفر از آنها بستری هستند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۲۲ هزار و ۳۹۷ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید.

بیشتر بخوانید

وضعیت مطلوب مراکز درمانی بیماران کرونا در تهران

کنترل شلوغی وسایل نقلیه عمومی چگونه ممکن است؟

به گفته لاری، خوشبختانه تا کنون ۶۴۰ هزار و ۶۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۵۸۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی ادامه داد: تا کنون پنج میلیون و ۹۹۵ هزار و ۴۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 1
    همه چیز به قول شما در بیمارستانها مطلوبه
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 1
    متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۷ هزار و ۹۵ نفر رسید.................... اخه بندگان خدا ! چرا مینویسید ؟؟؟؟؟ !!! هرروز 500 تا 500 تا ...... این کارها رو می کنید که مردم جدی نمی گیرن!!!
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 1
    هرروز 500 تا 500 تا ...... این کارها رو می کنید که مردم جدی نمی گیرن را ه میفتن برای مسافرت !!!
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    2 0
    یامن اسمه دواءوذکره شفاء.
  • 0533120101 IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    امار بسیار نگران کننده است ۱۴هزارنفر امار یعتی ۱۰۰هزارنفر در روزچون ما۱۰نفربودیم کرونا گرفتیم یه تفر ازمایش دلدیم بااین اکتساب امار کرونادر روز همون ۱۰۰هزارنفره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس