کرملین: پیمان آسمان های باز با خروج آمریکا قابلیتی ندارد

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد ولادیمیر پوتین به محض اعلام رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به فرد منتخب تبریک می‌گوید.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد ولادیمیر پوتین به محض اعلام نتایج رسمی انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا به رئیس جمهور جدید آمریکا تبریک خواهد گفت.

بیشتر بخوانید:

کرملین: پوتین گفت‌وگوی دوجانبه‌ای با ترامپ نخواهد داشت

دیمیتری پسکوف روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سکوت پوتین می‌تواند به عنوان نشانه رد نتایج انتخابات آمریکا از سوی مسکو تفسیر شود، گفت به شما اطمینان می‌دهم که اینگونه نیست.

سخنگوی کرملین یادآور شد جو بایدن از سوی رسانه‌های آمریکا برنده انتخابات ریاست جمهوری اعلام شده است، در حالیکه هنوز اعلام رسمی نتایج صورت نگرفته و برخی از ایالت‌ها در حال بازشماری آرا خود هستند.

پسکوف تاکید کرد تصمیم پوتین در قبال انتخابات آمریکا تحت تاثیر اینکه بیشتر سران دنیا به بایدن تبریک گفته اند، قرار نمی‌گیرد.

پیشتر رئیس جمهور روسیه اعلام کرده بود تبریک نگفتن او به جو بایدن برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هیچ دلیل پنهانی ندارد.

ولادیمیر پوتین گفت: تبریک نگفتن من به رئیس جمهور منتخب آمریکا به تکمیل مراحل قانونی و تائید رسمی او ارتباط می‌یابد و دلیل پنهان دیگری ندارد.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد مسکو آماده است تا با هر فردی که مردم آمریکا به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند، همکاری کند.

از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۳ روز می‌گذرد، بایدن با اتکا به اعلان رسانه‌های این کشور خود را رئیس جمهور منتخب می‌داند و دونالد ترامپ با به راه اندازی چالشی حقوقی سلامت انتخابات را زیر سوال برده و گفته هرگز تسلیم رسانه‌های جعلی و سیستم فاسد انتخاباتی نمی‌شود. در حالیکه وزنه آرا الکترال به شدت به نفع بایدن سنگینی می‌کند ترامپ کماکان وعده پیروزی دعاوی حقوقی خود و برگشتن ورق انتخابات را می‌دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جباری IR ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    0 0
    کسی نیازی به تبریک نداره.
    • AE ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      2 0
      پس مرض دارن سوال می پرسن؟؟؟
    • جباری IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      0 0
      تبریک روسیه چه اهمیتی داره؟
  • احسان معتمدی IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    1 0
    پوتین حقیقتا راضی نیست که بایدن رییس جمهور شود به دلایل که بنظرم می آید اینکه بایدن و گروهش از حیله گران نماز خدعه گر هستند که آمریکا را موجه قرار میدهند و ضربات سختی به مردم غیر آنگلوساکسون می زنند و روسیه هم یکی از آنهاست مطلب دیگر این است که روسیه می‌دانست که آمریکا با وجود ترامپ برای پیروزی روسیه در سطح جهانی خیلی بهتر بود چون مرکل از او متنفر بود ماکرون از او ناراضی بود و جانسون هم و دلیل آنها هم این است که ترامپ تمام آنها را تحقیر میکرد لذا با این وضعیت جهان برای تصمیمات روسیه خیلی بهتر است و شاهد بودیم تمامی کشورهای عالم از ترامپ بدشان می آمد بجز دوسه تا احمق اسراییل و آل سعود و امارات
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    من نمیدونم چرا این قدر به جون همدیگه میافتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس