۴ روز برفی بارانی در تهران/ هواشناسی اخطار نارنجی صادر کرد - کراپ‌شده

مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: وضعیت جوی استان تهران طی چندروز آینده، نیمه ابری در بعضی از ساعات ابری و در برخی مناطق به ویژه بخش‌های شمالی استان و ارتفاعات همراه با بارش برف خواهد بود.

به گزارش مشرق، مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی،  اظهار کرد: براساس داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی چندروز آینده، نیمه ابری در بعضی از ساعات ابری و در برخی مناطق به ویژه بخش‌های شمالی استان و ارتفاعات همراه با بارش برف خواهد بود.

وی ضمن اعلام هشدار نارنجی برای استان تهران در دو رروز آینده، گفت: با توجه به احتمال وزش باد نسبتاً شدید و وقوع کولاک در مناطق شمالی استان درخواست داریم تا مردم از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و دستگاه‌های امدادرسان نیز آماده‌باش هستند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده کمینه دما در استان را آبعلی با دمای ۸- و ورامین با دمای ۱۴+ به خود اختصاص دهد.

جلالی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش ۱.۸ میلی‌متری در ایستگاه ژئو فیزیک تهران بودیم که بالاترین میزان در استان تهران بود.

وی درپایان نیز خاطرنشان کرد: دمای فعلی تهران ۷ درجه سانتی گراد، سرعت باد آرام و رطوبت نیز ۷۶ درصد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رادمهر توکلی IR ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    الی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس