کد خبر 1148390
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
دیدنی‌های سرزمین مادری؛ ییلاق سی دشت - کراپ‌شده

سی دشت یکی از جاذبه های گردشگری زیبا و مناطق خوش آب و هوای رودبار استان گیلان است که در ۳۰ کیلومتری شهر رستم آباد قرار دارد.

  به گزارش مشرق، ییلاق سی دشت یکی از مناطق سرسبز و خوش آب و هوای رودبار است که در 30 کیلومتری شهر رستم آباد قرار دارد و یکی از بهترین مکان‌هایی به شمار می‌رود که می‌توانید با سفری یک روزه به آن روحتان را تازه کنید،  زیباترین دیدنی های رودبار را ببینید و به منزل بازگردید. در مسیر رسیدن به ییلاق سی دشت چشم‌اندازهای بکر و خارق‌العاده‌ای مشاهده خواهید کرد که می‌توانید در آن‌ها توقف کنید و به تفریح و استراحت بپردازید.

ییلاق زیبای سی دشت در مسیر کوه درفک قرار دارد که چشم انداز فوق‌العاده آن را در منطقه می‌توانید ببینید و اگر هوس کوه‌نوردی به سرتان زد، صبح زود بیدار شوید و راهی درفک شوید. این ییلاق در فصل بهار و تابستان و پاییز، مناظر فوق‌العاده‌ای دارد که تماشای آن را نباید از دست داد، در بهار در جنگل‌های انبوه روستا که قدم می‌زنید، مه لطیف بهاری صورتتان را نوازش می‌کند و خنکای هوای مطبوع روستا آرامشی عمیق برایتان به ارمغان می‌آورد؛ دشت‌ها در بهار از گل‌های رنگارنگ پوشیده می‌شوند و ابرها از بالای سرتان عبور می‌کنند.

در پاییز نیز هنگام ضیافت رنگ‌ها در جنگل شگفت‌زده می‌شوید و رویایی‌ترین تصاویر را می‌توانید از چشم‌اندازهای رنگارنگ منطقه در لنز دوربینتان ثبت نمایید؛ اما اگر به طبیعت زمستانی علاقه دارید نیز توصیه می‌شود، با تجهیزات و لباس  مناسب به سی دشت سفر کنید. توت‌فرنگی محصول اصلی ییلاق سی دشت محسوب می‌شود و جالب است بدانید که در خرداد ماه هر سال جشنواره توت‌فرنگی در آن برگزار می‌گردد و گردشگران زیادی برای شرکت در این جشنواره و خرید توت فرنگی محلی تازه به ییلاق سی دشت می‌آیند.

توت‌فرنگی‌های به عمل آمده در این ییلاق ارگانیک و طبیعی‌اند و طعم بی‌نظیر آن را فراموش نخواهید کرد. برای بازدید از ییلاق سی دشت و سایر دیدنی های رودبار با تورهای طبیعت‌گردی علاءالدین تراول همراه شوید و روزی سرشار از آرامش را در این منطقه‌ی رویایی سپری کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس