جدیدترین آمار ثبت نام در کنکور دکتری ۱۴۰۰ اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۲۹ هزار و ۱۱۰ نفر در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ ثبت نام کرده اند.

به گزارش مشرق، فاطمه زرین آمیزی، افزود: ثبت‌نام برای آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از یکشنبه ۲ آذر آغاز شده است و زمان ثبت نام تا یکشنبه ۹ آذر ۹۹ ادامه دار ۲۹ د. ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید:

تمام تغییرات کنکورهای ۱۴۰۰

وی گفت: همه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی در این آزمون شرکت کنند.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

زرین آمیزی خاطرنشان کرد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ در روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ برگزار خواهد شد

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    2 0
    هزینه ثبت نام در ازمون نسبت به سال قبل 100 درصد افزایش داشته، اخه چرا، لطفا از مسئولین شما که دستتون میرسه بپرسید ما که به جز پذیرش زورکی چاره ای نداریم، اخه دانشجوی بدبخت مگه چه گناهی داره، که باید خرج دولت هم بده؟؟ از یه جای دیگه بگیرید
    • IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      1 0
      پارسال دکترا 75 هزار تومان بود امثال شده 150 هزار تومان، سال قبل بدترین مدل اجرای کنکور هم بود، چند بار با تغییر زمان ازمون در چند روز قبل از آن به همه شوک دادن و نتایج هم دیر اعلام کردن، دانشگاه ها هم مصاحبه رو طولانی کردند و عملا 1 ترم از وردی های جدید از بین رفت، این همه خسارت کی میخواد جواب بده؟ اشتباه امثال در اینده با کاهش تولید مقاله اثرش نمایان خواهد شد..
  • --- IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    0 0
    سلام لطفا گزارشی از افزایش دو برابری هزینه ثبت نام دکتری تهیه نمایید. هزینه واقعا بالاست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس