کد خبر 1147915
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۷
لوگو کیهان - کراپ‌شده

تعدادی از مدعیان اصلاحات بیانیه داده و اعلام کرده‌اند، روی کار آمدن بایدن از حزب دموکرات، بهترین فرصت برای مذاکره با آمریکاست!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تعدادی از مدعیان اصلاحات بیانیه داده و اعلام کرده‌اند، روی کار آمدن بایدن از حزب دموکرات، بهترین فرصت برای مذاکره با آمریکاست!

گفتم: ولی دموکرات‌ها بیشترین تحریم‌ها را علیه ایران وضع کرده‌اند. قطعنامه ۱۹۲۹، تحریم‌های «کاتسا» و «ایسا»، تحریم‌های بانکی و ده‌ها تحریم دیگر مربوط به اوباما و دموکرات‌ها بوده است. فاجعه برجام را دموکرات‌ها به ایران تحمیل کردند. داعش را آنها ساخته و به جان ملت‌ها ‌انداختند... و بایدن به عنوان معاون اوباما بیشترین نقش را در این جنایات داشته است و...

گفت:‌ از این گذشته، بایدن هم مثل ترامپ منظورش از مذاکره، بحث و تبادل نظر نیست، با صراحت می‌گوید ایران بیاید و آنچه دیکته می‌کنیم را بنویسد و قبول کند!

گفتم: یعنی این یک مشت مدعی اصلاحات مسائل به این سادگی را نمی‌فهمند؟!

گفت: مرد حسابی! کجای این موضوع پیچیده است که نتوانند بفهمند؟!

گفتم: از یارو پرسیدند برادرت در فلان شهر چه کاره است؟ گفت؛ نویسنده است! گفتند؛ ولی او که سواد درست و حسابی نداشت! حالا چی می‌نویسد؟ گفت؛ هرماه به ما نامه می‌نویسد که برایش پول بفرستیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • بینام IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    2 15
    باید مذاکره کرد وقتی دولت عرضه ثبات قیمت یک مرغ را ندارد باید مذاکره کرد کسانی می گویند نه دشمن مردم وایران هستند مردم له شدند ازاین همه گرانی وبی ثباتی
    • عبدالله مومن IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      0 0
      دفع قبل که همه تحریمها برداشته شد. مذاکره برای چه؟! .. هههههههههههه
  • US ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    9 2
    مذاکره چی؟ رفتین مذاکره کردین تعهداتون رو هم انجام دادین. امریکام می تونه برگرده تحریم ها رو هم برداره. این که دیگه مذاکره نمی خواد. مگه اینکه تو برجامتون چیزی به اسم رفع تحریم نبوده باشه!!! جواد جان داستان چیه؟ :)))))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس