کد خبر 1147599
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
گریزمان بالاخره سکوتش را شکست

مهاجم فرانسوی بالاخره تصمیم گرفت درباره حواشی به وجود آمده سکوت خود را بشکند.

به گزارش مشرق، به نقل از آس، آنتوان گریزمان در مصاحبه با "اونیورسو والدانو" سکوتش را شکست و درباره همه مسائل از جمله جنجال های اخیر توضیح داد. مهاجم بارسلونا گفت: از زمان مراسم معارفه ام گفتم که تنها درون زمین صحبت می کنم اما اکنون وقت گذاشتن  چیزها سر جای خودش است. خیلی وقت است که برخی مسائل را تحمل می کنم اما با خودم گفتم دیگر بس است. انتقادها را می پذیرم چون بهترین گریزمان را نمی بینید. با این حال گاهی اوقات یک بازیکن در چنین شرایطی قرار می گیرد. من به کمک همه نیاز دارم. در این یک سال و نیم سه سرمربی داشتم. هر کدام سبک خودش را داشت و یک همه گیری (بحران کرونا) در این میان اتفاق افتاد. این شرایط سازگاری ام را سخت کرد. برخی از نامزدهای ریاست باشگاه درباره من صحبت می کنند. من به اندازه کافی مسائل خود را داشته ام تا بیایم به این حرف ها فکر کنم که خرید خوبی برای بارسلونا بوده ام یا نه.

مهاجم فرانسوی در مورد حضورش در بارسلونا اظهار کرد: ممکن بود پیام هایی علیه من در تیم یا مطبوعات وجود داشته باشد چون قبلا پیشنهاد آبی اناری ها را رد کرده بودم. با این حال می خواستم در زمین همه چیز را درست کنم. من با لیونل مسی صحبت کردم و به من گفت از دستم عصبانی شده است که اولین بار پیشنهاد بارسلونا را رد کردم اما اکنون تا سر حد مرگ همراهم خواهد بود چون در تیمش حضور دارم. 

بیشتر بخوانید:

بارسا به گریژمان در خصوص مسی اخطار داد

او افزود: اظهارات مدیر برنامه های سابقم کمکی به من نمی کنند و من را ناراحت می کنند، مانند صحبت های عمویم. او تنها می خواست جنجال به پا کند. با یکی شان ارتباط ندارم و دیگری از فوتبال چیزی نمی داند. احترام کامل در رابطه من و مسی وجود دارد. من به لئو گفته ام که ارتباطی با آن ها ندارم‌. 

گریزمان درباره اظهارات دشان در رابطه با پستی که باید بازی کند، گفت: می خواستند سرمربی را در ابهام بگذارند و پیام چیزی بود که او می دانست. به دنبال جنجال سازی بودند. همیشه به دنبال یک چیز بد هستند. با لئو، با رییس باشگاه، با این که می خواهم در ژانویه تیم را ترک کنم... و اجازه نمی دهند در آرامش باشم. 

مهاجم فرانسوی با انتشار یک ویدئو از اتلتیکومادرید خداحافظی کرد. او گفت: می خواستم به همه یاد بدهم که تغییر باشگاه مانند رفتن به پاستیل فروشی و انتخاب رنگ قرمز یا آبی نیست. می خواستم نشان دهم که یک بازیکن حرفه ای در مقابل این تغییر اذیت می شود. 

بازیکن بارسلونا درباره شروع دوران ورزشی اش گفت: به سختی توانستم یک تیم پیدا کنم چون قدم خیلی کوتاه بود و من را باور نداشتند تا این که اریک اولهات من را به رئال سوسیداد برد. 

او در پایان اظهار کرد: شروعم در اتلتیکو هم سخت بود چون تیم به تازگی فاتح لالیگا شده بود و من باید جایگاه خود را به دست می آوردم. همیشه با حرف سرمربی پیش رفته ام حتی اگر بدانم خواسته اش به نفعم نیست‌ یا در بهترین پست ممکن من را نمی گذارد. هر چیزی که سرمربی بگوید انجام می دهم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس