کد خبر 1147578
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱
یک رسانه صهیونیستی: بن سلمان موافق اعلام خبر دیدار با نتانیاهو بود

گزارش بی‌بی‌سی از جزئیات سفر مخفیانه نتانیاهو به عربستان و دیدار او با بن‌سلمان و پمپئو در این کشور.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Mjp IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    سگ تو ذات این وهابی های دستمال بدست ومنافق وترسو. بزدل.. بدبخت عقب مونده ها بااین ثروتی ک عرب‌های خلیج فارس دارندوتعدادنیرومیتونن یروزه اسرائیل را برده ی خودشون بکنندنه اینکه برعکس اینابرده ی یکشورباسه پنج شش ملیون جمعیت بشن جمعیت ریاض تنهاحساب کنیددوبرابره اسراییله ازذلیل بودنتون خجالت نمی‌کشید؟ البته ذات وهابی درکناروحشی بودن برده ودستمال بودن بدست هم هست
  • US ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    بن سلمان بعد از از دست دادن ترامپ و کوشنر، یتیم ماند بالاخص خیانت هایی که انجام داده بود تا به پادشاهی برسد چه داخلی، چه خارجی....از ترس ترور نتوانسته بود از کشور خارج شود به این دلیل از نتانیاهو درخواست تیم امنیتی برای محافظت کرده بود و این که سرپایی در مورد ایران و منطقه حرف زدند آدرس غلط بود ،چپ رو نشون دادند راست رو زدند.ساده نباشید این ملعون خبیث تر از آن هست که فکر می کنید.
  • US ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    این هم دليل خوب و منطقی هست که‌ این لعنت شده، از ترس ترور به دامان نتانیاهو پناه برده، حتی با علنی کردن این کارش خواسته میزان خشم کشورهای اسلامی رابسنجد، البته بیخبر آمدن نتانیاهو شاید از طریق کوشنر باشد که بن سلمان درخواست کرده است، وی نیک می‌داند عاقبت اره کردن و مثله کردن و در کانادا و آمریکا دنبال ترور بودن مخالفان برایش هزینه ای گزاف خواهد داشت که ترامپ و یک عده معلوم الحال سنا چشم بسته بودند، ولی این توبمیری، از اون توبمیری ها نیست.بد جوری زرد کردن، حتی خود نتانیاهو هم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس