ورود ویژه دادستانی کل کشور به موضوع خودرو

شرکت خدمات بیمه‌ای عدالت توضیحاتی را درباره برخی شایعات منتشرشده در فضای مجازی پیرامون ذی‌نفع بودن بستگان دادستان کل کشور در این شرکت، منتشر کرده است.

به گزارش مشرق؛ شرکت خدمات بیمه‌ای پشتیبان عدالت در پاسخ به متن منتشر شده و فضاسازی‌های صورت گرفته در فضای مجازی در مورد این شرکت و ارتباط دادن آن به دادستان کل کشور، توضیحاتی ارائه کرده است.

در جوابیه این شرکت آمده است:

الف) شرکت خدمات بیمه‌ای پشتیبان عدالت یک شرکت ارائه خدمات بیمه‌ای واسط فی مابین شرکت بیمه ایران و بیمارستان دادگستری می‌باشد که در سال ۱۳۹۱ طبق قوانین و مقررات کشور تأسیس و مورد تأیید بیمه مرکزی و بیمه ایران می‌باشد.

ب) کل سهام این شرکت متعلق به بیمارستان موقوفه مرحوم فاضل عراقی بوده و کل سود این شرکت پس از کسر هزینه‌های پرسنل و مالیات به حساب آن بیمارستان واریز می‌گردد.

ج) اعضای هیأت مدیره شرکت هیچ منافعی از سود یا سهام شرکت نداشته و صرفاً قرارداد حقوق و مزایا با شرکت دارند.

د) حق بیمه درمان کارکنان قوه، شخصی بوده و هیچ ارتباطی با بودجه قوه قضاییه ندارد و این مبلغ حق بیمه میلیاردی (به قول آقای اشتری) تماماً و مستقیم به حساب شرکت سهامی بیمه ایران واریز می‌گردد که در قبال آن بیمه ایران از طریق انعقاد قرارداد با بیمارستان‌های سراسر کشور به بیمه شدگان قوه قضاییه سرویس‌های درمانی ارائه می‌نماید.

ه) این شرکت مثل صدها شرکت خدمات بیمه‌ای دیگر طق آیین نامه‌های بیمه مرکزی از بیمه ایران کارمزد دریافت می‌نماید.

و) این شرکت هیچگونه ارتباط مستقیم با غیر مستقیم با دادستان محترم کل کشور نداشته و ندارد.

ز) این شرکت به صورت خصوصی اداره می‌گردد و همانطور که عرض شد منافع صد در صد سهام آن متعلق به بیمارستان موقوفه مرحوم فاضل عراقی می‌باشد.

ک) اعضای هیأت مدیره شرکت بر اساس تجربه بیمه‌ای و سواد بیمه و با تأیید بیمه مرکزی و بیمه ایران انتخاب می‌گردند و انتشار هرگونه انتصاب اعضای هیأت مدیره شرکت به دادستان کل کشور دور از انصاف می‌باشد.

این شرکت حق حقوقی خود را در خصوص موارد منتشر شده آقای وحید اشتری محفوظ می‌دارد.

اعضای هیأت مدیره شرکت آمادگی پاسخگویی به هرگونه ابهام یا ارائه اسناد معتبر در خصوص موارد ذکر شده می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • US ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    اعوذ بالله از جریان عدالتخوار اینها خیلی درست کار میکردند حالا تاجزاده هم از آنها حمایت میکند!!! شرم بر هتاکان و بدزبانان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس