بورس نمایه

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس در سخنانی ضمن یان اینکه بحث افزایش دامنه نوسان تاکنون مطرح نشده است در بخش دیگری از سخنان خود گفت معاملات الگوریتمی به جز در موارد بازارگردانی ممنوع است.

به گزارش سرویس بورس مشرق، محسن خدابخش مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس، انجام معاملات الگوریتمی را به جز در موارد خاصی تخلف عنوان کرد و ادامه داد: در حال حاضر اگر معاملات الگوریتمی به جز برای بازارگردان ها که مشخص هستند، در موارد دیگری استفاده شود، به طور قطع از طرف سازمان بورس با آن برخورد می شود.

بیشتر بخوانید:

عرضه اولیه سه شرکت جدید در فرابورس

وی افزود: تاکید سازمان در این خصوص نظارت دقیق است و در صورتیکه افرادی مضنون به انجام تخلفاتی مانند انجام معاملات الگوریتمی باشند، حداقل کدهای آنلاین آنها بسته شده و از انجام معاملات به طور آنلاین محروم می شوند.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس در رابطه با تصمیمات اخیر سازمان در جهت عمق بخشی به بازار گفت: فعلا تمرکز بورس‌ ها و سازمان بورس بر بازارگردانی است و باید بازارگردانی در بورس ها به نحو صحیح انجام شود؛ این امر راه افزایش نقدشوندگی بازار و حرکت قیمت ها در مدار منطق است.

منبع:سنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    2 1
    در زمانی که سهم ها هفتاد هشتاد درصد سقوط می کردند کسی یاد نقدشوندگی و بازارگردانی نبود! اما برای انکه جلوی رشد را بگیرند یاد بازارگردانی افتادند!؟؟
  • Mjp IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    2 1
    نمادرمپناداره رکوردتمام بورس رومیزنه. کافیه ینگاهی به رمپنا بندازید فردا. واقعا برای جبران سودازدست رفته هفته های قبل خوبه وجبران میکنه. درودبه رمپنا که حسابی سودمیرسونه به سهامداراش...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس