دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در صفحات مجازی - کراپ‌شده

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی در صفحات مجازی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ رضا ملوکی رئیس پلیس ‌فتا شرق استان تهران عصر یکشنبه در جمع خبرنگان، اظهار کرد: درپی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصویر شخصی وی در فضای مجازی پرونده اولیه تشکیل و در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: پس از ثبت اظهارات شاکی پرونده، با بررسی و تحقیقات اولیه توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد که تصاویر منتشر شده فقط درون حافظه گوشی شاکی قرار داشته‌اند که وی در چند روز گذشته اقدام به فروش آن کرده بود اما پس از انتقال فایل‌ها از پاک شدن اطلاعات شخصی خود اطمینان حاصل نکرده بوده است.

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران ادامه داد: بعد از اقدامات تخصصی و فنی‌ تیم کارشناسان پلیس فتا محل سکونت خریدار شناسایی و با هماهنگی مقام محترم قضائی، برای ارائه پاسخ به پلیس فتا دعوت شد.

ملوکی اضافه کرد: وی پس از حضور، منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه‌ شد ولی با دیدن مستندات لب به اعتراف گشود و بزه انتسابی خود را پذیرفت و پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی بیان کرد: تلفن همراه هوشمند محل مناسبی برای ذخیره تصاویر یا نگاه‌داری اطلاعات شخصی نیست و حتماً در اسرع وقت نسبت به انتقال آن به محلی مناسب اقدام کنید.

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران افزود: همچنین زمانی که قصد فروش یا انتقال مالکیت تجهیرات هوشمند خود را داشتید تلفن همراه را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

ملوکی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش یا با شماره تماس ۳۶۲۲۴۴۹۰  تماس حاصل کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    1 0
    کساتی که با ابروی مردم بازی می کنند بیمار روانی اند وگرنه لحظه ای بی غیرت ها فکرکنید اگرکسی با ابروی خانواده تان بازی کند چه حالی پیدا می کنید..دیگه کاری ازاین زشت تر واقعا خجالت بکشیدوازخداشرم کنید--
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    3 0
    آره. الان این همه تصاویر خصوصی و کاملا خصوصی و نیمه خصوصی تو اینترنت توسط خود افراد منتشر نمیشه هیچ آتلیه ای عکس برهنه زن های مردم را با عنوان مدلینگ منتشر نمی کنه هیچ عکاس بی هویتی مشغول برهنه کردن زنان مردم نیست پلیس فتا هم حواسش به همه چیز هست.
    • قاسم IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      0 0
      احسنت جناب بسیار زیبا منظورتان را رساندید درود بر فهم و ادب شما امید که دیگران هم آن را داسته باشند.
    • مامی دماغ IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
      0 0
      زنان خودشون میخوان و دوست دارندهرچی برهنه تر باکلاس تر!!باید در لقمه ایی که مردانشان (پدر ،برادر و شوهر )به خانه آورده اند بایدجستجو کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس