کد خبر 1146915
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۰۲

امروز سهامداران شرکت‌های مارگارین، ایران تایر و قند اصفهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه گیلان، دامداری تلیسه نمونه و پاکدیس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با با افت ۷هزار و ۶۸۸واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۵۸هزار و ۸۴۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۷میلیارد و ۵۹۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۴هزار و ۹۵۱میلیارد تومان در یک میلیون و ۵۶۱ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

بورس بی‌رقیب در بازارهای مالی +نمودار

بر این اساس سهامداران شرکت‌های مارگارین، ایران تایر و قند اصفهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های ایرکا پارت صنعت، کشت و صنعت پیاذر و محورسازان ایران خودرو بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۳۷۶میلیون ورقه به‌ارزش ۶ هزار و ۵۵۰میلیارد تومان در ۵۹۵هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۶۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۴۷۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیرپاستوریزه پگاه گیلان، دامداری تلیسه نمونه و پاکدیس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی، آتیه داده پرداز و مجتمع صنایع لاستیک یزد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس