کد خبر 1146567
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرام آمریکا بدون ماسک درباره سیاست بایدن در قبال ایران نوشت: حتی اگر بایدن و روحانی به دنبال دستیابی به یک توافق باشند، رسیدن به دستورالعملی که به آمریکا اجازه دهد به برجام بازگردد و ایران نیز فعالیت‌های هسته‌ای خود را کاهش دهد، آسان نخواهد بود.

مقامات سابق آمریکایی و دیپلمات‌های سابق اروپایی می‌گویند به جای اینکه تحریم‌ها علیه ایران به یک‌باره برداشته شوند یا ایران بار دیگر به طور کامل از برجام تبعیت کند، یک سناریوی خیلی محتمل می‌تواند این باشد که این اتفاقات در یک دوره سه یا چهار ماهه انجام شود.

بسیاری از تحریم‌هایی که ترامپ اعمال کرده به فعالیت‌های هسته‌ای ایران ارتباطی ندارد، بلکه به موشک‌های بالستیک، مسائل حقوق‌بشر و حمایت از متحدان منطقه‌ای ایران از جمله حزب‌الله و حماس مربوط است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 0
    بایدن هم مثل ترامپ(جوجه زرده)تو زرد درآمد
  • DE ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    خواسته نامشروع امریکا اینه ایران برای همیشه از صنعت هسته ای محروم بشه. این امر برای نسل های اینده شدنی نیست و حقی است که همه نسل های اینده ایرانی دارند. زیرا روزی نفت تمام میشه و فقط نیروی هسته ای میتونه برق و انرژی کشور رو تامین کنه. خواسته نامشروع دیگه امریکا خلع سلاح کشور ایران هست که قوه دفاعی نداشته باشه. اینم شدنی نیست زیرا با منطقه ای پراز بحران ایران یک روز بدون قوه دفاعی نمیتونه امنیت داشته باشه. اصلاحاتچی هایی که دائم دم از تسلیم دم میزنن در واقع اقدام ضد امنیت ایران و ایرانی و کار غیر قانونی انجام میدن و علیه قانون اساسی و دفاع از تمامیت ارضی اقدام می کنند. مجلس محترم لازمه خط قرمزی رو ترسیم کنه. تا ایندسته نتونن امنیت ایران ، اقتصاد و صنعت ایران رو با مواضع غربگدایانه شون تضعیف نکنند. تجربه نشون داده اصلاحاتچی ها در عرصه اقتصادی ناکارامد هستند. اقتصاد باید افرادی رو جذب کنه اولا کنار تخصص و قدرت کارشناسی و مدیریتی ،عرق دینی و عرق ملی و دلسوزی داشته باشند ،دوما شجاع و با ایمان باشند تا قدرت پذیرایی از ریسک ها رو داشته باشند. اصلاحاتچی های تسلیم پذیر همان بلایی رو که که امثال تقی زاده ها سرایران اوردند میاورند.
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 0
    برنامه های رؤسای جمهوری آمریکا در ارتباط ایران مکمل و لازم و ملزوم هم هستند .
  • ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    یکی به این مسئولین عاشقان کدخدا بفهماند که تحریمها توسط خزانه داری و کنگره طرح و قانونی میشود و نه رئیس جمهور. بفهمید تا کی می خواهید اربابتان را التماس و بزک بکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس