کد خبر 1146562
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
درخشان: تیم پرسپولیس به یک گل برابر صنعت نفت آبادان اکتفا کرد/ سرخپوشان نیاز به مهاجم تمام کننده دارند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم و تیم پرسپولیس در نیمه اول بازی به حریف آبادانی خود فشار آورد و در نهایت از روی ضربه پنالتی به گل رسید. البته در نیمه دوم  دیدار روند بازی تغییر کرد و تیم صنعت نفت آبادان بعد از خوردن گل به بازی برگشت و از بازی تدافعی خارج شد و  جلوتر آمد تا گل بزند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس با یک پنالتی مشکوک به پیروزی رسید

او ادامه داد: شرایط تیم صنعت نفت آبادان در نیمه دوم تغییر یافت و بازیکنان این تیم بازتر بازی کردند اما در نهایت نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند. همچنین تیم پرسپولیس به یک گل اکتفا کرد و بازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

تیم پرسپولیس برای فینال آسیا باید تقویت شود 

درخشان درباره وضعیت تیم پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: تیم پرسپولیس یکسری اشکالات دارد و کادر فنی تیم باید نقاط ضعف تیمش را ترمیم کند تا برای فینال آسیا آماده شوند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه پرسپولیس برای پنجمین مرتبه می تواند قهرمان لیگ برتر فوتبال شود، گفت: ان شا الله این اتفاق رخ بدهد اما تیم  پرسپولیس باید تقویت شود تا در لیگ بیستم فوتبال نتایج بهتری کسب کرده و دل هواداران خود را شاد کند.

تیم صنعت نفت آبادان در نیمه دوم بهتر بازی کرد 

او درباره عملکرد صنعت نفت آبادان در این بازی گفت: به نظرم تیم صنعت نفت آبادان در نیمه دوم دیدار با پرسپولیس بهتر بازی کرد و برای جبران شکست وارد زمین مسابقه شد اما در نهایت این تیم آبادانی نتوانست گل خورده را جبران کند و نتیجه بازی را به حریف واگذار کرد.

درخشان درباره عملکرد تیم ها در هفته دوم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: با توجه به اینکه در ابتدای لیگ برتر فوتبال هستیم بنابراین قضاوت درباره تیم ها زود است و در هفته های بعدی  بازی های بهتری را شاهد خواهیم بود.

تیم استقلال یکسری اشکالات دارد 

او درباره شکست استقلال برابر فولاد خوزستان گفت: تیم استقلال یکسری اشکالات دارد و باید مرتفع شود. انتظارات هواداران استقلال از تیمشان  بالا است  و  باید این تیم روان تر بازی کند. به نظرم استقلال نیاز به زمان دارد تا وضعیتش بهتر شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه با تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال موافق است، گفت: نه، به نظرم  اگربازی ها به تعویق بیفتد، در آن صورت تیم هایی همانند پرسپولیس لطمه می بینند و نمی توانند همین روند خوب را ادامه بدهند.

درخشان درباره عملکرد نقل و انتقالاتی پرسپولیس اظهار کرد: تیم پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد تا مشکل گلزنی این تیم را برطرف کند. البته عبدی بازیکن جوان و آینده داری است اما پرسپولیس به یک بازیکن کامل و تمام کننده نیاز دارد تا از موقعیت های گلزنی به نحو احسن استفاده کند.

او درباره عملکرد خط دفاع پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر فوتبال گفت: به نظرم فشاری بر روی مدافعان پرسپولیس در بازی با تیم صنعت نفت آبادان نبود اما عملکرد آنها خوب بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس