پورموسوی: پنالتی پرسپولیس صحیح نبود/بازی نباید برگزار می شد

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پنالتی پرسپولیس صحیح نبود. اگر حرف منی درست باشد و داور مسابقه اشتباه تصمیم گرفته باشد یک امتیاز با ارزش را از ما گرفته است.

به گزارش مشرق، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ما امروز(شنبه) دو نیمه متفاوت داشتیم. نیمه اول بچه ها در حد خودشان ظاهر نشدند اما در نیمه دوم، خصوصا در اواخر بازی و با تعویض هایی که انجام شد و با حضور بازیکنان جویای نام اختیار بازی را داشتیم اما با کم دقتی قدر موقعیت های خود و ضربات ایستگاهی به دست آمده را ندانستیم.

وی درباره پنالتی که برای پرسپولیس گرفته شد افزود: آن پنالتی، پنالتی نبود. اگر اینطور باشد و محمدرضا اکبریان اشتباه تصمیم گرفته باشد  یک امتیاز با ارزش را از ما گرفته است.

سرمربی صنعت نفت در پایان درباره وضعیت جوی و اعتراض گل محمدی به کیفیت چمن گفت: من  با یحیی گل محمدی موافقم و فکر می کنم سازمان لیگ فقط می خواست این بازی را برگزار کند. از دیروز بارندگی بود و شرایط مساعدی وجود نداشت. اگر به فکر سلامتی بازیکنان بودیم نباید این مسابقه برگزار نمی شد. نیمه اول را به خاطر ناهموار بودن زمین از دست دادیم و کاملا این مساله روی کیفیت دو تیم، خصوصا ما تاثیر گذاشته بود.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس با تک گل سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی موفق شد از سد صنعت نفت بگذرد و چهار امتیازی شود.  

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    4 2
    تیم حکومتی
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    1 2
    اگر با این یارو باشه میگه ما سه هیچ بردیم
  • قاسم IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 0
    بالاخره باید امسال هم تیم را قهرمان کنند. یک بازی با گرفتن پنالتی و بازی دیگر با نگرفتن پنالتی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس