کد خبر 1146342
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

حالا واژه خیانت شاید درست نباشد

اما مدیری که در اوج بحران و در بزنگاه اجرای یکی از مهمترین طرح‌های مقابله با کرونا، جنجال و تشویش ایجاد می‌کند قطعا مدیر دلسوزی نیست! به نیت و هدف چنین فردی باید مشکوک بود!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عبا دالله IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 3
    ادم اگر پاچه خوار و پست طلب باشد شاید بتواند با کسی که قبولش ندارد کار کند اما انسان دانا و دانشمند شخصت خود را به پست و مقام نخواهد فروخت حالا تو با نیت خواهی هر جوری که دلت خواست بر داشت کن مرگ بر امریکا
    • IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      4 0
      بر عبادالشیطان بر امریکاپرست ها
    • ق/حم IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
      1 0
      قابل توجه افرادی که همه را برادر ومومن میدانند این جایگاه و عدالت خداوند استکه همه برابرند وباب توبه برای همه بازاست شما خدا نیستی وقوانین حاکم بر عالم را وضع نمیکنی! که خائن وخادم را برابر می دانی ! اولین شرط زندگی در بین مومنین احترام به قوانین و عقیده آنان است نه منحرف کردن آن. کسی که تمام اعمال ،رفتار و گفتارش حکایت خیانت وآصیب رساندن به مردم میکند نیتش واضح است!!! این (نیت خوانی میکنید،،تقوی سنج دارید) شعار یهودیانی است که در ارکان نظام نفوذ کردند،این عمل بالاترین جرم است ومجازات حداکثری لازم است حتی دوستان واطرافیانش راتحت تاثیر قرار می دهد.
  • علی IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    1 0
    ملت ایران دشمنان علم وپیشرفت خود را بشناسید !خیانتهایی که اینگون بروز میکند ،اینگونه رفتارها در چنین شرایطی که نیاز به انسجام ووحدت دارد وتوصیه ها وتاکید های مقام معظم رهبریرا باید فراروی خود قرار داده ومانند ید واحده در برابر شرایط سخت به ایستیم ،آیا خیانتی از این بالا تر هست ؟ خدمت به دشمن معنای واقعی این رفتاراست ! دکتر نمکی مردانه به ایست که اینگونه نامردی خیانت به کشور ومردم است ،خود فروختگی وخیانت یعنی همین ،
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    5 0
    درسته فکر کنید به بدتر از خیانت و واژه ای به جاش بگذارید ؟
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    6 0
    ظاهراً داروی امام کاظم سلام الله علیه هم کرونا رو درمان می‌کنه و هم نفوذ نفوذی‌ها رو!
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    یشان استاد ما بودند.اصلا تو این باغها نیست.بیشتر هم و غمشان مسائل علمی هست.نیازی به مادیات نداره و اهلش هم نبوده.بعید میدونم این برچسب ها بهش بخوره.انسانها را زود متهم نکنید.اهل خارج برو هم نیست.ادمهای با سواد را فراری نکنید.اینها بروند کی در کشور اموزش میده.خوشتان نمیاد بهشان پست وزارتی ندید.بگذارید به تربیت دانشجو بپردازند.بهتره زود جوگیر نشیم و خودی های بدرد بخور را له نکنیم.این ادم تمام عمرش رو کتاب بوده.نخبه های درس خوانده دانشگاه های امریکا هست.انجا هم پست داشت هم پولش هم ارامشش.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس