کد خبر 1146135
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
عارف: حاضریم از مردم عذرخواهی کنیم/ هیچ گاه منکر حمایت از روحانی نشدیم - کراپ‌شده

رئیس مستعفی «شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان» تأکید کرد نقدهای بسیار جدی به دولت و رئیس‌جمهور داریم اما اکنون زمان مناسبی برای «گله‌گذاری» نیست.

به گزارش مشرق، کیهان در ویژه های خود نوشت:

به گزارش جماران محمدرضا عارف نوشت: «امروز، بیش از گذشته مسائل اقتصادی و سیاسی به سلامت و بهداشت جامعه گره خورده است. بحران سرمایه اجتماعی، نباید مانع همراهی مردم با مصوبات ستاد کرونا شود؛ چرا که کاستن اثرات مهلک پاندمی کرونا جز با مدیریت یکپارچه و واحد و همراهی مردم میسر نمی‌شود.

امروز بر همه ما ضروری است به مصوبات ستاد کرونا و بیانیه آقای رئیس‌جمهور عمل و دیگران را به رعایت بیشتر ترغیب کنیم و به خاطر جان عزیزانمان، بی‌تفاوت نباشیم.

امروز متأسفانه شرایط اقتصادی، سلامت و آرامش مردم را مختل کرده و بر شیوع این ویروس دامن می‌زند. نقدهای به جایی دارید از عملکرد دولت و همه مدیران در سال‌های گذشته. ما هم در جریان اصلاح‌طلبی با پذیرش ضعف‌های خود، نقدهای بسیار جدی داریم به رویکرد دولت و آقای رئیس‌جمهور!

اما در این اوج شیوع پاندمی کرونا، زمان مناسبی برای گله‌گذاری و نقدهای سیاسی نیست.

یادآور می‌شود محمدرضا عارف، در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نامزد شده بود اما دو روز مانده به انتخابات، تحت فشار اصلاح‌طلبان مجبور به انصراف شد؛ بی‌آن که اعلام کند به نفع روحانی انصراف می‌دهد. او سپس به عنوان سرلیست امید، به مجلس دهم راه یافت و رئیس فراکسیون امید شد که کارنامه‌ای نامساعد برجای گذاشت و مجدداً حاضر نشد نامزد انتخابات شود. مجید انصاری که به جای او سرلیست برخی گروه‌های اصلاح‌طلب بود، فقط توانست 67 هزار رأی کسب کند.

رویگردانی مردم از اصلاح‌طلبان در اوج‌گیری انتقادها نسبت به عملکرد این طیف موجب شد محمدرضا عارف و عبدالواحد موسوی لاری به شکل مخفیانه و بدون اعلام عمومی، از ریاست و معاونت و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان استعفا دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 1
    تا 1404 با اصلاحات
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    تو مجلس هم که روزه سکوت داشتی ! خاصیت شما برای ملت ،تا حالا چی بوده دقیقا ؟!
  • ایرانی IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 0
    آش کشک خالته . جناب عارف خود کرده را تدبیر نیست . این دولت از شماست و شما از این دولتید شما همگی در افتضاحات دولت روحانی دخیل هستید.
  • IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    1 1
    نه بابا... خداییش خیلی رو دارید جناب عارف و جریان موسوم به اصلاح طلب فقط همین....آیا شما و جریان شما نبودند که از ایشان حمایت کردند؟ چرا در طول این هفت سال ایشان را به چالش نکشیدید؟ چرا در ماههای پایانی حیات این دولت زبان واگردید؟... حافظه همه مردم هنوز درست کار می کند.
  • مجتبی IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    1 0
    ما نفهمیدیم نقش این شخص در این مملکت چیه؟ مسوولیت میگیره مملکت را نابود میکنه بعد طلبکار میشه.
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    3 1
    آش چقدر شور شده که صدای آشپز هم در اومده! آقای عارف، ما هم کلی نقد به کل جریان اصلاحات داریم!
  • حسين DE ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 1
    آقاى مثلًا "عارف" تو واقعاً ژن اکملی؟
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 0
    دولت عصاره مدیریت اصلاحات است و خاتمی، عارف و موسوی و ... نماد اصلاحات هستند شانه خالی نکنید که اگ بودید بهتر کار نمی کردید
  • DE ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 0
    عارف: نقدهای بسیار جدی به روحانی و دولت داریم// بابا دستخوش 7 ساله غیر از حقوقهای نجومی دارید میلیون میلیون نقد میگیرید برای خودتون نسیه برای مردم حالا تازه نقد دارید !!!!
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 0
    عزا چه عزایی است که عارف هم از حسن روحانی انتقاد می کند.
  • Shahrokh US ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    2 0
    اقای زیبا کلام نردم از شما اصلاح طلب امتحان پس داده در مسال سیاسی اجتماعی که زمانی نظرهای سیاسی میدادید و حرف حرف شما بود روفوزه شدید و حالا این شکستهای سریالی اصلاح طلبان که منلکت ویران کرده مقصرش را امثال شما روشنفکر نماها میدانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس