کرمانی‌مقدم: جوانان پرسپولیس جای خالی باتجربه‌ها را پر می‌کنند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدی عبدی بازیکن جوانی و با انگیزه‌ای است و او می‌تواند مانند مهدی طارمی و علی علیپور در پرسپولیس موفق باشد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس امسال در شرایطی پای به مسابقات لیگ برتر می‌گذارد که مهاجم اصلی خود یعنی عیسی آل‌کثیر را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد از همین رو به عقیده خیلی از کارشناسان این تیم نیاز مبرم به جذب مهاجم دارد.

مرتضی کرمانی مقدم در مورد شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس، مشکلات این تیم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا  و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

شرایط این روزهای پرسپولیس چندان خوب به نظر نمی‌رسد؟
درست است که مشکلات مالی وجود دارد اما بازیکنان با انگیزه کار می‌کنند و امیدوارم بتوانند با حفظ روند خوبشان مانند لیگ قهرمانان آسیا در لیگ هم موفق شوند.

چقدر شانس برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستید؟
این تیم نشان داده که لایق بهترین ها است و تا الان هم مقابل قدرتمندترین تیم‌های آسیا توانسته نتایج خوبی بگیرد. امیدوارم با وجود همه این مشکلات در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق ظاهر شویم و قهرمانی را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید:

توافق سرمربی سابق پرسپولیس با تیم تونسی

آیا پرسپولیس در لیگ برتر هم می‌تواند مانند سال‌های قبل قهرمان شود؟
هر سال حفظ قهرمانی سخت‌تر می‌شود اما تیم شرایط خوبی دارد و با این بازیکنان که کیفیت‌شان را ثابت کرده‌اند، هنوز هم شانس اول قهرمانی هستیم.

اما پرسپولیس شروع خوبی در لیگ برتر نداشت.
درست است اما با یک مسابقه نمی‌توان عملکرد تیم را قضاوت کرد. به طور حتم از بازی دوم پرسپولیس واقعی را خواهید دید و این تیم برای قهرمانی استرات خواهد زد.

در بازی با سایپا غیبت یک مهاجم تمام عیار به چشم می‌خورد. قبول دارید؟
اینکه تیم نیاز به تقویت دارد، غیر قابل انکار است اما باید با همین دارایی‌های فعلی باشگاه بسازیم چرا که آنها نیز خودشان را ثابت کرده‌اند.

در حال حاضر فشار روی مهدی عبدی جوان زیاد است. آیا این موضوع می‌توان روی عملکرد او تاثیر منفی بگذارد؟
این امکان وجود دارد اما برعکس ماجرا هم وجود دارد و ممکن است او از این فرصت طلایی به بهترین شکل ممکن استفاده کند و خودش را به همه ثابت کند. یادمان نرود که او در دیدارهای حساسی مانند بازی با استقلال و النصر برای تیم گلزنی کرده است.

شما خودتان در مقطعی مربی عبدی بوده‌اید. آیا او می‌تواند در این شرایط موفق باشد؟
این به کادر فنی بستگی دارد که به او چگونه اعتماد به نفس بدهد و او را برای لیگ آماده کند. به نظر من او می‌تواند مهدی طارمی یا علی علیپور دیگری برای پرسپولیس باشد و در این تیم موفق عمل کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس