سرلشکر رحیم‌صفوی: غرب همچنان به‌دنبال فشار حداکثری علیه ملل مستقل است/ آمریکا دیگر تنها ابرقدرت جهان نیست

دستیار فرمانده کل قوا گفت: "امروز آمریکا تنها ابرقدرت جهان نیست بلکه یک قدرت در رده سایر قدرت‌های نوظهور جهانی است"

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی امشب در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ظرفیت‌ها و موقعیت استراتژیک استان گیلان اظهار داشت: گردشگری یکی از ظرفیت‌های مهم و اثرگذار گیلان است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا موقعیت جغرافیایی گیلان را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: این استان به دلیل همجواری با کشورهای حاشیه دریای خزر و دسترسی به این‌ دریا از نقش موثری در توسعه صادرات کشور برخوردار است.

سردار صفوی با بیان اینکه "امروز آمریکا تنها ابرقدرت جهان نیست بلکه یک قدرت در رده سایر قدرت‌های نوظهور جهانی است" خاطرنشان کرد: غرب همچنان برای إعمال فشار حداکثری علیه ملت‌ها و دولت‌های مستقل جهان تلاش می‌کند.

رحیم‌صفوی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به ظرفیت‌های داخلی در جهت توسعه ابراز داشت: توجه ویژه به ظرفیت‌های داخلی سبب می‌شود تا در 25 سال آینده، مازاد تولیدات خود را به کشورهای همسایه صادر کنیم.

سردار محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان نیز در این دیدار بهره‌مندی از ظرفیت‌های صادراتی کشور و تلاش برای موفقیت بیشتر در دیپلماسی اقتصادی را در گسترش انقلاب اسلامی در جهان موثر دانست و اظهار داشت: صادرات از جمله عوامل مهم در توسعه اقتصادی کشور محسوب می‌شود.

عبدالله‌پور به نعمت‌ها و مواهب الهی بسیار در استان گیلان اشاره کرد و افزود: گیلان دارای مواهب الهی بسیار است که بهره‌مندی از آنها در توسعه استان‌ و به تبع آن در توسعه کشور موثر خواهد بود و لازم است که مسئولان استان به استفاده از این ظرفیت‌ها توجه ویژه داشته باشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • FR ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    7 4
    افرین
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
      5 3
      چرا هست شما نمی بینید
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    6 6
    مرگگگگگگگگگگ بر امریکا
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    2 4
    درود بر سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی
  • مهدی IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    2 3
    احسنت و درود بر شما
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    1 0
    آمریکا دارد تبدیل به انگلیس قرن بیستم می شود قرن بیست ویک قرنی است که کارتلها وشرکتهای چند ملیتی بزرگ خود را بعنوان ابرقدرت بلامنازع جهان نشان خواهند داد آنها سعی دارند به ملتها القا کنند که دوران کشورها وامپراطوری ها به سر رسیده است نه به این خاطر که از اتحاد اقوام خوشحال می شوند بلکه آنها نیاز به تثبیت قوانینی دارند که امکان بهره برداری از منابع وثروتهای خدادادی تمام کشورهای جهان را برایشان فراهم کند
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    1 0
    کرونا نشون داد هیچ دولت ابرقدرت نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس