کد خبر 1145630
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
image-20201119115156-1.jpeg

صفرتاصد مالیات اولین دوره آموزش عملیاتی تکالیف مالیاتی در کشور محسوب می شود که از سال ۹۳ و با شکل گیری طرح جامع مالیاتی راه اندازی شده است.

طی جلسه صبح دیروز در کمیته آموزش گروه پرشین حساب برگزاری۲۳ مین دوره صفرتاصد مالیات بصورت حضوری - آنلاین تصویب شد.

صفرتاصد مالیات اولین دوره آموزش عملیاتی تکالیف مالیاتی در کشور محسوب می شود که از سال ۹۳ و با شکل گیری طرح جامع مالیاتی راه اندازی شده است.

 

به گفته میثم حاجی محمدی طراح و مدرس این دوره ،آموزش مالیات در یک کلمه نوعی آموزش موفقیت محسوب می‌شود؛ آن هم در حوزه اقتصاد! با راه‌اندازی نظام یکپارچه مالیاتی در کشور و اوج‌گیری حساسیت‌های پیش روی دارندگان کسب‌وکارها و حسابدارها، مدیریت اصولی پرونده‌های مالیاتی که منجر به پرداخت مالیات‌های بیش از اندازه نشود، یک موفقیت ارزشمند به حساب می‌آید.

پیش از این، کتاب صفر تا صد مالیات،برگرفته از محتوی این دوره  توسط وی تالیف و منتشر شد که مدت کمی به چاپ هشتم رسید.

حاجی محمدی تاکید کرد از سال ۱۳۹۵  قوانین مالیاتی کشور و دستورالعمل‌ها تغییر زیادی پیدا کرد و نحوه وصول مالیات توسط سازمان امور مالیاتی با سالهای قبل متفاوت شده است.  

در واقع با توجه به تحولات اخیر، دیگر مهم نیست پرونده مالیاتی و مجوز فعالیت و ثبت شرکت انجام داده یا نداده باشید. حوزه‌های مالیاتی از طریق کد ملی و اتصال به تمامی‌سامانه‌های دولتی مثل املاک و اسناد و بانک و بورس و گمرک و ثبت شرکت‌ها، فرآیند استعلام‌گیری و محاسبات مالیات را انجام میدهند.

حالا وقتی پیامک و فراخوان‌های ادارات مالیاتی به صدا درآمده، تازه خیلی از فعالان اقتصادی سراغ تکالیف مالیاتی رفته و اقدامات آن را از دفاتر مشاوره و مشاورین مالیاتی جویا می‌شوند!

 دوره صفرتاصد مالیات برای مجریان و کارفرمایان

این دوره مناسب حسابداران ، وکلا و مدیرانی است که در راس امور اجرایی مالیاتی مؤسسات تحت پوشش خود هستند و نیاز به یادگیری تکالیف و نکات مرتبط به آن می باشند. مهمترین عناوین ارایه شده در این دوره شامل معرفی منابع و ترفندهای یادگیری اصولی مالیات، تهیه اظهارنامه مالیاتی، مالیات مشاغل،مالیات بر ارزش افزوده، صورت معاملات فصلی، مالیات تراکنش های بانکی، مالیات حقوق و اجاره به همراه آموزش دفاعیات هیات های حل اختلاف مالیاتی می باشد.

این دوره به صورت حضوری-آنلاین از هشتم آذرماه توسط پرشین حساب ( برگزار کننده دوره حسابداری تهران و شهرستان ها ) آغاز میگردد.

علاقمندان به نامنویسی در دوره ۲۳ ام می توانید در ساعات اداری با دفتر مرکزی پرشین حساب هماهنگی لازم را انجام دهند. ۰۲۱۲۸۱۱۱۲۲۸ داخلی ۳۰۶،۳۰۳ و ۳۰۴


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس