کد خبر 1144965
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
رئیس بنیاد شهید در پاسخ به «تسنیم»: ۱۳۰پرونده برای شهدای سلامت تشکیل شد/ بررسی ۴۰پرونده تاکنون +فیلم

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۱۳۰پرونده مربوط به شهدای مدافع سلامت در کشور تشکیل شده که ۴۰پرونده در بنیاد شهید در حال بررسی است.

به گزارش مشرق، سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه نشست تفاهم‌نامه در استانداری مرکزی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آخرین وضعیت پرونده شهدای سلامت اظهار داشت: امروز شاهدیم با شیوع بیماری کرونا فشار سنگینی بر دوش کادر درمان و بخش بهداشت است و تا به امروز در جامعه پزشکان و کادر درمان حماسه‌ای را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید:

مدافع سلامتی که شهادتش را از حضرت سردار خواست +عکس

وی افزود: در این مدت شاهد شهادت دکتر زارع از سرمایه‌های جامعه پزشکی و برادر ۲ شهید والامقام و رئیس بیمارستان لبافی‌نژاد، دکتر حسنی و شهید وریجی فرزند شهید را شاهد بودیم که در راه دفاع از عرصه سلامت به مقام والای شهادت نائل آمدند.

اوحدی بیان کرد: با دستور مقام معظم رهبری قرار شد کمیته‌ای براساس مصوبات شورای امنیت ملی در کشور تشکیل شود تا به امروز جلسات کمیته ملی با مسئولیت وزارت بهداشت و حضور بنیاد شهید، سازمان بودجه و برخی سازمان‌ها به صورت منظم تشکیل شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: ۱۳۰ پرونده مدافع سلامت در کشور وجود دارد که ۴۰ پرونده این عزیزان بررسی و به بنیاد شهید واصل شده است؛ امیدواریم در یک بازه زمانی کوتاه بتوانیم این حق بزرگ را در خدمت این عزیزان باشیم.

مشروح گفت‌وگوی "سعید اوحدی" رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ویدئوی زیر می‌آید:

دانلود

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس