مجید خراطها: ما و افغانستانی‌ها از نظر فرهنگی هنوز هم‌وطن هستیم

ویدئو کلیپ مجید خراطها در همدردی با مردم افغانستان با استقبال زیادی روبه‌رو شد، او می‌گوید: با این کار خواستم در برابر این واقعه تروریستی با مردم افغانستان همدردی کنم.

به گزارش مشرق، دو روز قبل مجید خراطها، خواننده ایرانی، با انتشار ویدئوکلیپی در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به حمله مهاجمان مسلح به دانشگاه کابل، با مردم افغانستان همدردی کرد.

او در یک گفت‌وگو به سؤال‌ها درباره این کلیپ پاسخ داد:

هدف شما از ساخت این ویدئوکلیپ چه بود؟
از وقوع این رخداد بی‌نهایت متأثر شدم. خواستم در برابر این واقعه تروریستی، با مردم افغانستان همدردی کنم.
شما این ویدئوکلیپ را به طرف‌داران افغانستانی خود تقدیم کردید. آیا از محبوبیت خود در افغانستان اطلاع دارید؟ اگر خاطره‌ای دراین‌باره دارید، لطف کنید برای ما بگویید. کدام آهنگ شما بین افغانستانی‌ها محبوب است؟
ما همیشه رخدادهای افغانستان را دنبال می‌کنیم. نگاه ما به ۲ کشور ایران و افغانستان، نگاهی از عمق تاریخ است. آنجا که یک وطن مشترک داشته‌ایم و هنوز مرزهای سیاسی در وحدت فرهنگی ما جدایی ایجاد نکرده بودند، بنابراین از نظر فرهنگی هنوز ما هم‌وطن هستیم. ضمن اینکه وقوع این ترور در دانشگاه و کشته‌شدن دانشجویان نمادی از دشمنی و تضاد تروریست‌ها با علم و دانش است و جمله دردناک و درک‌پذیر «جان پدر کجاستی» فریاد مظلومانه‌ای بود که فراتر از مرزها شنیده شد. هم در ایران و هم در افغانستان دوستان، هواداران و دنبال‌کنندگان افغانستانی زیادی دارم و سال‌هاست که این ارتباط وجود دارد و موضوع جدیدی نیست.

این کلیپ ۵۸ ثانیه است، آیا کلیپ کامل و ترانه کامل «جان پدر کجاستی» در دست تولید و انتشار است؟

این ترانه را صرفا برای همدردی و جلب افکار عمومی به حادثه دانشگاه کابل سرودم و در قالب آهنگ در آوردم. این اثر همین اندازه است. ولی چند ایده و ترانه دیگر هم دراین‌باره داشتم که از بین همه ترانه‌ها ترجیح دادم این اثر را انتخاب کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    8 1
    باسلام .خیلی زیبا خوانده دستش درد نکنه منم دانلود کردم..خدالعنت کنه تروریست ها را که دنیا راآلوده می کنند وناامن..ودل انسان ها به درد میارند--
  • طاها US ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    5 1
    آفرین آقای خراطها درود به شرفت
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    6 1
    رحمةالله علیک... زیبا بود برادر...
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
    1 0
    با این کوتاهی بسیار رساست و اثر گذار حس لازم را به مستمع میده متشکرم
  • محدثه رضایی IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 0
    خیلی خوب بود. تشکری می کنم از همه دوستان ایرانی خودم بابت همدردی شان در این حادثه غمبار، ان شاءالله بعد از این در هیچ جایی شاهد همچین حوادث تلخ نباشیم. و نسل و ریشه تروریست کنده شود. کشور دوست و همسایه، جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار ما بوده اند. بنی آدم اعضای یکدیگر اند که در آفرینش ز یک گوهر اند چو عضوی به درد آورد روزگار دیگر عضوها را نماند قرار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس