کد خبر 1042747
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
شهرخودرو

با دومین شکست شهرخودرو در لیگ قهرمانان حالا انگشت اتهام به سوی یحیی گل محمدی و رحمتی نشانه رفته است.

به گزارش مشرق،‌ در نخستین دیدار هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌‌های فوتبال پاختاکور ازبکستان و شهرخودروی ایران در گروه B این رقابت‌ها از ساعت 14:30 روز گذشته در ورزشگاه مرکزی پاختاکور تاشکند به مصاف هم رفتند که این دیدار با شکست 3 بر صفر نماینده ایران به پایان رسید. ایگور سرگئیف در دقایق 56 و 59 و شرزود آزاموف در دقیقه 87 سه گل پاختاکور را به ثمر رساندند تا شهرخودرو بعد از شکست دو بر صفر در هفته نخست مقابل الهلال، در هفته دوم نیز با یک نتیجه سنگین‌تر شکست بخورد و در قعر جدول قرار بگیرد.

در آن‌سو تیم ازبکستانی با این پیروزی 6 امتیازی شد و به صدر جدول گروهش صعود کرد.

بیشتر بخوانید:

جدول گروه استقلال و شهرخودرو در آسیا +عکس

سرآسیایی برای این بازی به سیدمهدی رحمتی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد قاضی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری، روح‌الله سیف‌اللهی(64- امین قاسمی‌نژاد)، میلاد سرلک، حسن جعفری (66- محمد آقاجانپور)، سعید صادقی و محمدحسین مرادمند میدان داد. نماینده ایران در این بازی چند موقعیت خوب گلزنی داشت که با بی‌دقتی مهاجمان از دست رفت، ضمن اینکه این تیم در فاز دفاعی نیز پراشتباه ظاهر شد.

بعد از بازی تحلیل‌های متفاوتی درباره علت شکست شهرخودرو و افت این تیم نسبت به گذشته مطرح شد که دو شخص نقش پررنگی‌تری داشتند؛ یحیی گل‌محمدی و مهدی رحمتی!

مشهدی‌ها معتقدند با جدایی سرمربی‌شان در نیم‌فصل برای رفتن به پرسپولیس، شهرخودرو دچار افت محسوس شده و سرآسیایی هرگز در حد و اندازه‌های گل‌محمدی نیست. آنها همچنین می‌گویند مهدی رحمتی در آستانه این بازی مهم نباید وارد حاشیه و درگیری با دروازه‌بان جوان استقلال می‌شد و شاید اگر تمرکزش روی تیم فعلی‌اش بود، نمایش بهتری مقابل نماینده ازبکستان ارائه می‌کرد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس