سرنوشت لیگ ها و اردوهای ورزشی در ۲ هفته آینده/ به فدراسیون ها هشدار داده شد!

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد سرنوشت برگزاری لیگ های ورزشی و اردوهای برپا شده در رشته های مختلف، در صورت تعطیلی ۲ هفته ای سراسری در کشور توضیح داد.

به گزارش مشرق، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد سرنوشت برگزاری لیگ های ورزشی و اردوهای برپا شده در رشته های مختلف، در صورت تعطیلی ۲ هفته ای سراسری در کشور توضیح داد.

محمد اسد مسجدی در رابطه با مهم ترین تصمیمات اتخاذ شده در خصوص فعالیت یا تعطیلی مسابقات و اردوهای ورزشی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: از سوی همکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد که احتمال دارد از شنبه هفته آینده، تعطیلی دو هفته ای در سراسر کشور اعلام شود و در این صورت باید تمهیدات جدیدی در خصوص اردوها و مسابقات ورزشی اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید:

تعویق مسابقات والیبال به خاطر کرونا

وی ادامه داد: به تمامی فدراسیون های ورزشی این هشدار را دادیم که در صورت تعطیلی دو هفته ای، رویدادی آغاز نشود.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان اینکه در خصوص رشته های ورزشی که در اردو به سر می برند، مشکلی وجود ندارد، گفت: در رابطه با لیگ ها نیز که هم اکنون برگزار می شوند تا پایان هفته جاری مشکلی وجود ندارد.

مسجدی ادامه داد: اما در مورد سرنوشت لیگ های ورزشی پس از هفته جاری، اگر به شکل مکتوب به ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش، تعطیلی اعلام و ابلاغ شود تصمیمات جدیدی گرفته می شود و در مورد برگزاری یا تعطیلی لیگ های ورزشی اطلاع رسانی می کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس