راهکار باشگاه استقلال برای جلب رضایت بازیکنان در کسر قراردادها و نهاد بیرون از فوتبال

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد که این باشگاه در تلاش است تا به هر شکل ممکن رضایت بازیکنان را برای کاهش قراردادها جلب کند.

به گزارش مشرق، طی هفته های اخیر صحبت های زیادی مبنی بر اینکه باشگاه استقلال تصمیم دارد رقم قرارداد برخی بازیکنان که توسط سعادتمند به امضا رسیده را کاهش دهد.

از طرفی بازیکنان تیم استقلال با این تصمیم باشگاه موافق نیستند و هر کدام به شکل های مختلف این موضوع را به گوش مسئولان باشگاه رسانده اند اما اینکه آیا سرانجام رقم قرارداد بازیکنان کسر می شود یا خیر سوالی است که خود بازیکنان استقلال هم هنوز به پاسخ آن نرسیده اند.

حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا باشگاه تصمیم نهایی خود را برای کاهش قراردادها گرفته یا خیر اظهار داشت: وقتی قراردادی بین 2 طرف منعقد می شود حال چه در فوتبال و یا چه در  غیر از فوتبال آن قرارداد معتبر است. طبیعتا اگر قرار باشد در این قرارداد تغییراتی صورت بگیرد باید با توافق 2 طرف باشد.

بیشتر بخوانید:

مدیران استقلال باز هم هوس اروپاگردی کردند؟/ می‌رویم که ببازیم!

وی افزود: واقعیت امر این است که تغییر در قرارداد ایجاد شده کار دشواری است و خود باشگاه هم تمایل به چنین کاری ندارد اما از آنجا که باشگاه استقلال دولتی است و یک نهاد دیگر خارج از فوتبال روی این قراردادها دست گذاشته طبعا ما باید اجرای قانون کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: تلاش ما بر این است که منافع باشگاه استقلال، منافع بازیکن و نهاد بیرونی دیگر را به صورت همه جانبه در نظر بگیریم و همه را راضی نگه داریم اما اگر نشود یک طرف از این 3 طرف را راضی نگه داشت ناچارا یک سوی قضیه متضرر می شود. اینکه کدام طرف ماجرا فعلا از این خواسته ضرر می کند را نمی دانم ولی تمام تلاش مسئولان باشگاه این است که بتوانیم با بازیکنان صحبت کرده و به هر شکل ممکن آنها را راضی کنیم. در این راه روش هایی داریم که به امید خدا هم رضایت نهاد بیرونی و هم بازیکنان جلب خواهد شد.

نظری در خصوص اینکه گفته می شود قرارداد بازیکنانی چون رشید مظاهری و... باید کسر شود گفت: من مصداق از بازیکنی نمی آورم ولی همانطور که گفتم یک ارگان نظارتی بیرون از فوتبال روی این موضوع خواسته هایی دارد که باید به آن رسیدگی شود. ما هم چاره ای جز اجرای قانون نداریم اما همانطور که گفتم سعی می کنیم با بازیکنانِ باشگاه استقلال که متعلق به هواداران است صحبت و به هر شکل رضایت آنها را جلب کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    1 0
    طرف سوم که ضرر می کنه مطمئنا پرسپولیسه چون باید باز پاداش فینال آسیا رو بدیم به تیم لوس آقای وزیر تا با بازیکناشون قراداد سوبل و چوبل ببندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس