هتل ها بیشتر به دنبال آن هستند تا با ارائه خدمات بسیار خوب و ساخت اتاق های شیک مسافران را به هتل هایشان جذب کنند اما برخی دیگر برای این کار از شیوه های عجیب استفاده می کنند.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، این هتل ها برای طراحی اتاق هایشان از طرح های بسیار عجیب استفاده می کنند و به برخی از آن ها به گونه ای هستند که شاید امکانات خاصی نداشته باشند اما تجربه بسیاری قشنگی را برای شما به وجود می آورند. در ادامه به برخی از این اتاق ها اشاره می کنیم.

1.سوئیت آبنباتی:

در یکی از محله های نیویورک هلی به نام 57 وجود دارد که این هتل در نزدیکی یک آبنبات فروشی است. این امر باعث شده است تا این هتل اتاق های آبنباتی طراحی کند. زندگی در یک اتاق آبنباتی بیشتر مانند قصه ها است.



2.اتاق های یخی:

هتل یخی در سوئد یکی از هتل هایی است که با اتاق های بسیار متفاوت به استقبال شما می آیند. این هتل هر ساله اتاق هایش را با یخ و نئون طراحی می کند. البته هر ساله این اتاق ها آب می شوند و کارمندان هتل مجبور هستند تا سال بعد آن را دوباره از نو بسازند.



3.زندگی روی ماه:

در یکی از ایالت های آمریکا هتلی وجود دارد که می تواند آرزوی شما برای زندگی روی ماه را برآورده کند. اتاق های این هتل به گونه ای طراحی و نور پردازی شده اند که انگار شما وارد کره ماه شده اید و درون سفینه خودتان نیز مجبورید شب را بگذرانید.



4.سوئیت درختی:

یکی از هتل های مکزیک به شما پیشنهاد جالبی می دهد. اتاق های این هتل بر روی درخت قرار دارد. البته درخت شما نسبت به پولی که می پردازید متفاوت است و با پول بیشتر درخت های خوش آب و رنگ تری نسیبتان می شود.



5.اتاق های ساندویچی:

ساندویچ یکی از غذاهای محبوب در سراسر جهان است و البته اقامت گزیدن در یک اتاق ساندویچی بسیار جالب خواهد بود. هتلی در آمریکا به شما اتاق های ساندویچی را پیشنهاد می دهد و می توانید شب روی تخت ساندویچی بخوایبد و از آن لذت ببرید.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس