کد خبر 1143587
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۸
پیشگویی «فیگو» از پایان کار «مسی»؛ دل لئو دیگر با بارسلونا نیست

ستاره اسبق باشگاه رئال مادرید و مرد مغضوب آبی اناری‌ها معتقد است که قلب «لیونل مسی» دیگر با بارسلونا نبوده و در چنین شرایطی ماندن او در نیوکمپ محتمل نخواهد بود.

به گزارش مشرق، فوق ستاره آرژانتینی آبی اناری‌ها در جریان نقل و انتقالات تابستان سال جاری، در تصمیمی غافلگیرکننده درخواست جدایی خود را از جمع کاتالان‌ها مطرح کرد اما در نهایت به دلیل مشکلات حقوقی تصمیم گرفت تا یک سال دیگر در نیوکمپ بماند.

لیونل مسی در چند برهه در فصل جاری آن مسی همیشگی نبود و نخستین گل خود را نیز در جریان بازی‌ها هفته گذشته برابر رئال بتیس به ثمر رساند.

در این بین، «لوئیس فیگو» در گفت‌وگو با نشریه مارکا اسپانیا گفت: من هم مثل همه هواداران فوتبال، داستان تلاش تابستانی مسی را برای جدایی از بارسلونا نظاره‌گر بودم؛ با اشتیاق و متعجب.

وی افزود: او برای تصمیمی که گرفت، انگیزه‌ها و دلایل خاص خودش را دارد و نمی‌دانم پیش از این تصمیم، چه اتفاقاتی مابین او و باشگاه رخ داده است.

فیگو تاکید کرد: هر باشگاهی دوست دارد بازیکنی مثل مسی داشته باشد اما در نهایت چنین خواسته‌ای به فاکتورهایی همچون شرایط مالی باشگاه در اوضاع کنونی، دستمزدی که وی روی دست باشگاه می‌گذارد و البته خواسته شخص بازیکن بستگی دارد.

ستاره سابق تیم ملی پرتغال در پایان گفت: اما به طور کلی، شما اگر در زندگی نخواهید که جایی بمانید، در نهایت هیچ چیز نمی‌تواند نظر شما را تغییر دهد.

فیگو در دوران فوتبالی در اقدامی غافلگیرکننده از بارسلونا جدا شد و به رقیب سنتی این تیم یعنی رئال پیوست و تا همیشه به مرد مغضوب نیوکمپ بدل شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • منصور قاسمی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    10 8
    مسی نباید از بارسلونا به رود
    • اشک اشکانی ترکمن IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      2 1
      حق هر بازیکنی هست که به دنبال پیشرفت خود باشد
  • باجلان IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    1 4
    مسی اگر میخواهد هنوز ابر ستاره بماند باید به بایرن مونیخ برود
  • پرهام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    1 0
    نيمار بهترین بازیکن دن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس