کد خبر 1143350
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵
درخشش بین‌المللی واکسن کرونای ایرانی در حال ساخت توسط ستاد اجرایی فرمان امام

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام گفت: براساس اعلام رسمی سازمان بهداشت جهانی، ۳ پلتفرم در تولید واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام در لیست جهانی واکسن‌های نامزد کرونا در WHO ثبت شد.

به گزارش مشرق، حجت نیکی‌ملکی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر در صفحه مجازی خود نوشت: براساس اعلام رسمی سازمان بهداشت جهانی، ۳ پلتفرم از پلتفرم‌های تولید واکسن کرونای ستاد اجرایی فرمان امام در لیست جهانی واکسن‌های نامزد کرونا در WHO ثبت و اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

موفقیت ستاد اجرایی فرمان امام در ساخت پلتفرم واکسن کرونا

وی ادامه داد: این واکسن پس از طی مرحله تست انسانی و دریافت مجوزهای لازم، وارد بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

خبر جهانپور درباره واکسن‌های ایرانی ⁧کرونا⁩

گفتنی است پیش از این ، کیانوش جهانپور رئیس روابط عمومی وزارت بهداشت از قرار گرفتن ۸ واکسن ایرانی در فهرست سازمان بهداشت جهانی  خبر داده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    3 0
    انشاالله
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    1 3
    چشمم آب نمی خوره
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    2 1
    اومدیمو who مجوز نداد اونوقت چی؟
  • DE ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    6 2
    داریم رسما ثمرات علم و دانش ایرانی رو در اختیار دشمنان بشریت قرار میدیم تا بیشتر پیشرفت کنن و چیزایی که بلد نیستن رو هم یاد بگیرن. اینکارو نکنید. از ذیل سازمان جهانی بهداشت WHO خارج بشید. از دایره ولایت WHO خارج بشید.. و به طور مستقل خودتون واکسن کرونا رو که با اینهمه زحمت درست کردید رو به مردم دنیا بفروشید و به دست مردم دنیا برسونید تا اعتبار و سودش برای ملت ایران باشه. سازمان جهانی بهداشت WHO دشمن خداست دشمن بشریته. برای سازمان جهانی بهداشت اعتبار درست نکنید. میدونم بنابر دلایل و شرایطی مجبورشدید WHO رو به رسمیت بشناسید ولی از امروز به بعد دیگه WHO رو به رسمیت نشناسید و مستقل بشید. پرچم جمهوری اسلامی رو خودتون بالا ببرید و برای WHO اعتبار درست نکنید و از زیردست WHO خارج بشید
    • سعید DE ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      0 1
      دلبند بی سواد، تا سازمان بهداشت جهانی واکسنی رو تایید نکنه چجوری بفروشنش به جای دیگه؟
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    3 0
    بهتره به این سازمانهای مثلا بین المللی اعتماد نکرد اینها ثابت کرده اند که مملو از جاسوس هستند
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    3 0
    مرحوم آیت الله سید مرتضی کشمیری از عرفای به نامی است که از وجود نازنین امام زمان(عج) یک دعایی را شنیده و نقل می‌کند که حضرت به من فرمودند؛ هر وقت به بن‌بست رسیدی این دعا را بخوان: يا مَنْ اِذا تَضايَقَتِ اْلاُمُورُ فَتَحَ لَها باباً لَمْ تَذْهَبْ اِلَيْهِ اْلاَوْهامُ، صَلِّ عَلي مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَافْتَحْ لِاُمُوريَ الْمُتَضايَقَةِ باباً لَمْ يذْهَبْ اِلَيْهِ وَهْمٌ يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ. اي آنکه پس از بسته شدن کارها راه گشايشي مي‏گشايد که اوهام بدان راه ندارد، بر محمد و خاندانش درود فرست و براي اموري که مرا در تنگنا قرار داده راه گشايشي قرارده که انديشه ‏اي بدان راه ‏ندارد، اي مهربانترين مهربانان.
  • حمید IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    3 0
    چیزی که هنوز ساخته نشده چطوری بین المللی میدرخشه؟
  • رضا IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    1 0
    باسلام سازمان بهداشت جهانی مزدوری است از طرف امریکا و۰۰۰۰۰۰که اطلاعاتی که دانشمندان مازحمت کشیدندمیقاپند وبعدا انرا به اسم خودشان یاامریکای جهانخوار باقیمت گزافی ان هم اگردوست داشته باشند میفروشنددل به جهانخوران نبندید الحمدا۰۰۰۰بهترین دانشمندان رادرسطح جهان داریم گول نخورید برادران باغیرت خودتان عمل کنید پاینده رهبرنایب برحق اقا و مرگ برامریکاومزدورانش۰۰۰۰۰۰۰۰

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس