کد خبر 1143311
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۲
واکنش حریرچی به درخواست تعطیلی دو هفته‌ای تهران

حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت: موسسات تحقیقاتی رفتارسنجی پیش بینی کرده اند که با رسیدن آمار فوتی ها به روزی ۷۰۰ نفر، مردم و دولت جدی تر عمل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 0
    آیا واقعا همه کسانی که فوت می کنند مبتلا به کرونا هستند یا تعداد زیادی هم مبتلا به آنفولانزا هستند که در آمار کرونایی ها برای کرونا هراسی منتشر می شود. اگر آمار وزارت بهداشت در سال گذشته را بررسی کنید می بینید که در پاییز سال گذشته حدود 16هزار نفر به خاطر ابتلا به آنفولانزا فوت شده اند که یک بار لینک خبر آن را برایتان ارسال کردم ولی در حال حاضر هرچه جستجو میکنم آن را پیدا نمیکنم. این در حالی است که سالهای گذشته همه کسانی که مبتلا به آنفولانزا می شدند به دکتر مراجعه نمیکردند و با خوددرمانی و طب سنتی و استراحت آن را برطرف می کردند برای بعضی این بیماری حتی تا ده روز طول میکشید ولی مداوا میشدند که در اطرافیان خود به تعداد این مسئله را شاهد بوده ایم. ولی امسال هرکس که نشانه هایی از طب و سرفه و تنگی نفس پیدا میکند از ترس کرونا به دکتر مراجعه میکند و ممکن است به خاطر همین ترس سیستم دفاعی آنها کمکشان نکرده و برعکس به سوی مرگ بروند.
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 0
    حالا متخصص های عفونی کجا اند که بوی دماغ سوختگی شان دنیا را برداشته ! همشان می گفتند ظرف دو سه ماه ایمنی جمعی حاصل میشه و بعد شیوعش بسیار کم میشه ! آی کنفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس