کد خبر 1143154
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵
تعجب مسئولان فوتبال ایران از تصمیم طارمی و خشنودی سرمربی پورتو!

دلیل شادی گل مهاجم ایرانی پورتو فاش شد.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در دیدار گذشته این تیم مقابل پورتیموننز موفق به گلزنی شد. این بازی در نهایت با برد پورتو تمام شد.

طارمی بعد از به ثمر رساندن گل و شادی با بازیکنان داخل زمین، روی چمن ورزشگاه سجده‌ای به نشانه شکر خدا زد و سپس به سمت نیمکت رفت.

روزنامه "اوجوگو" نوشت مهاجم ایرانی پورتو به سمت "روماریو بارو" بازیکن نیمکت نشین این تیم رفت که در تیم زیر ۲۱ سال پرتغال هم عضویت دارد.

این روزنامه ضمن اعلام اینکه بارو یکی از دوستان نزدیک طارمی محسوب می‌شود نوشت: این بازیکن پرتغالی روز یکشنبه به طارمی گفته بود که این مهاجم ایرانی مقابل پورتومیننز بازی می‌کند و گلزنی می‌کند. این پیش بینی درست بود و دلیل اینکه طارمی برای تقسیم شادی به سمت بارو رفت همین موضوع بوده است.

3600690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    13 0
    ممنون، دست تان درد نکند راز بزرگی رو فاش کردین و یکی از بزرگترین مشکلات و درگیری ذهنی مان را برطرف کردین!!! ممنونیم، متشکریم. مشرق افشا کن افشا کن. خدا نکنه یکی سوگلی تان باشه.
    • محمدرضا IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      0 0
      بذترین نوع سر کار گذاشتنه
    • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      0 0
      البته هنوز سوالات دیگه باقی مونده که الحمدلله بهش پرداخته نشد . مث اینکه چرا طارمی سجده کرد و بعد دوید و قبلش دویده بود بعد سجده کرد . چرا بعد گل دوباره توپ رو زد تو دروازه چرا انگشتش رو سمت فلانی گرفت و این بار سمت اون یکی نگرفت و ... اوه فلسفه ای داره در حد تحلیلی و قاره ای .متاسفانه اینها رو ما سر در نمیاریم مربوط به کسب و کار مجلات زرد و فیکه . ممنون مشرق جان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس