کد خبر 1145267
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
حضور هواداران در ورزشگاه‌ها در انکلیس از ماه آینده

با پایان قرنطینه کامل از ماه آینده به مرور هواداران به ورزشگاه های لیگ برتر راه خواهند یافت.

به گزارش مشرق، به نقل از دیلی میرور، ماه آینده قرنطینه کامل به پایان می رسد و از آن زمان هواداران فوتبال به مرور می توانند وارد ورزشگاه ها شوند. این خبر خوشی برای هواداران فوتبال در انگلیس است که می توانند بعد از مدت ها از نزدیک بازی تیم محبوب خود را تماشا کنند. بعد از پایان این دوران قرار است چهار مرحله برای ورود تماشاگران از ظرفیت کم تا زیاد در نظر گرفته شود.

با توجه به اینکه بسیاری از باشگاه ها در شهرهای بزرگ و شهرهایی هستند که بدترین میزان آلودگی را دارند ممکن است این پروسه تا ژانویه یا بیشتر از آن طول بکشد تا باشگاه های بزرگ از حضور هواداران خود در ورزشگاه ها بهره مند شوند.

کارن بردی، رئیس وستهام دیروز فاش کرد که باشگاهش در هر بازی خانگی ۲ میلیون پوند از دست داده است این در حالی است که برای مثال یونایتد ۴.۳ میلیون پوند در هر بازی با صندلی های خالی اولدترافورد از دست می دهد که ضرر و زیان زیادی را متوجه باشگاه ها کرده است.

 در انگلستان، وزارت فرهنگ و ورزش برنامه هایی را برای تصویب به دفتر دولت ارسال کرده است. قرار است در گام اول هواداران محدودی بتوانند در ورزشگاه ها حضور داشته باشند و تیمشان را تشویق کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس